Dohoda

480 11 0
                                    

James

Nechaj ju na pokoji!!! Pustil som jeho ruku a pozrel na Jane. Bola vystrašená. Nick na mňa zazrel a odvetil: „Však mi sa ešte uvidíme a ty Jane uvidíš!" Zavrel dvere, lepšie povedané tresol nimi. Sadol som si ku Jane a objal ju. Rozplakala sa a ja som sa ju snažil utešiť. „Už tu bol čo ak zase príde a ty tu nebudeš?" vzlykala „Ja tu budem pre teba vždy a vieš čo dnes prespím pri tebe, len som si zabudol doniesť tričko blondy." Pousmiala sa. Utrela si slzy a skočila na mňa, až tak, že ma zvalila na zem. „Blondy ale ja potrebujem ísť na WC." „Nie mne je takto dobre." „A bude ti dobre aj vtedy, keď bude mokro pod tebou?" V tu ranu vyletela z postele „Dobre tak bež."

Ráno sme sa zobudili, úprimne mne sa dobre ležalo a asi aj Jane keďže nechcela zo mňa zliezť. „Ranné vstávanie nebude naša silná stránka blondy." „Nie" povedala ospalo. Predsa sa nám podarilo nejako vstať a ísť do školy. Odprevadil som Jane ku škole kde nás čakali Amy a Jess. Obe vedeli o včerajšku, ako pravdu vám poviem volal som im, lebo Jane by to v sebe dusila. Odišiel som a mňa čakal deň očakávania, pretože dnes máme telesnú a som zvedavý čo sa na nej po včerajšku bude diať. Ako som tak kráčal do školy stretol som kamaráta Adama. „Čau bro, dnes bude telina inak zlá. Nick je akýsi podráždený, asi mu včera Grace nedala" zasmial som sa a spomenul si na včerajšok. „Grace? On chodí s Grace tomu neverím." „Hej vraj chodia spolu. Viacerí ich videli spolu vraj ju kláti už mesiac tak niečo na tom bude." Zasmiali sme sa a šli sme do triedy. Nastala hodina telesnej a mne zovrelo hrdlo. „Čo sa ti stalo si nejaký bledý?" „ Nič sa mi nestalo asi som pil málo vody alebo som niečo zlé zjedol." „Aha a inak ako ty a Jane, Amy mi vravela, že je to s vami na dobrej ceste." „Hej je fajn mám ju veľmi rád a ty sa odkedy bavíš s Amy?" „Noo ako ti to povedať my už vyše pol roka spolu chodíme." „Dobre tyy" zasmial som sa a takto sme sa rozprávali ďalej až kým neprišiel Nick.

Nick

„Dnes si zahráme vybíjanú a pridám sa aj ja. JA vás rozdelím do tímov. Ja a James budeme kapitáni." pozrel som na neho a videl som jeho nespokojnosť. „Čo James bojíš sa?" prekrútil očami a ja som pokračoval v rozdeľovaní. Ako sme hrali tak sa nám darilo vybíjať veľmi dobre ale ku koncu sa to otočilo a skončil som v ihrisku ja a James. Mal som sto chutí hodiť mu tu loptu do hlavy bez prehadzovania. Zlosť vo mne vrela. Po chvíli dostal loptu James a ja som sa veľmi uhol až kým ju nedostal znovu. Chcel som sa uhnúť a uvidel som Jane. Vtedy ma trafil a jeho tým si sním začal podávať ruky. Pozrel som na Jane no lenže to nebola Jane ale Grace. Mne hrabe. Po tomto som šiel domov. Dal som si sprchu a ako som šiel do izby videl som Jane ako sa objíma s Jamesom. Chytila ma zlosť. Zhodil som knihy zo stola a sadol som si na posteľ. V tom vo mne utkvel nápad. Zobral som mobil a zavolal Grace nech ku mne príde.

James

Ako ten čas utekal a ja som sa snažil prežívať s Nickom nastali zimné prázdniny. Tešil som sa lebo som mal niečo pre Jane pripravené. Chcel som ju zabrať na týždeň ku nám aby som ju predstavil rodičom.

James: Jane si tu?

Jane: Jop som tu

James: Blondy ako to povedať nechcela by prísť si k nám, teda ak nechceš nemusíš len že či...

Jane: ooo jasné, že prídem a kedy?

James: V pondelok pre teba s rodičmi prídeme nech ťa naši spoznajú.

Jane: Oki už sa teším.

Keď sme šli pre Jane tak sa ma naši celou cestou vypytovali na ňu, na jej rodinu a také otázky, že som sa až čudoval z kade to vyhrabali. Ani sestra Caitly ktorá ide budúci rok na gymnázium kde chodím ja si nenechala poznámky typu „ooo svadba bude... pôjdem ti na ňu" a podobne. Zabil by som ju ale je to moja mladšia ségra. Keď ona bude mať frajera to ešte uvidí

Boys ask, Girls answer  ✅Where stories live. Discover now