Jane
Ako každé ráno som si šla umyť zuby. Započula som cinknutie a hlasy kamarátok. „Oooo určite správa od Jamesa Jamesička Jamesa." Vykukla som spoza dverí a uškrnula sa na ne. Dnes sa mi nič nechcelo. Vonku pršalo a do školy sa mi tiež ísť nechcelo. Aspoň že nič ťažké na dnes nemáme. Sadla som si na posteľ a zobrala mobil do ruky. Jasné, že mi písal James. „Jane je mi to ľúto ale chcem sa rozísť. Pochopil som, že ťa nemilujem, že to bolo iba na oko. Už mi nepíš, nevyhľadávaj ma. Chcem na teba zabudnúť, aj ty by si mala." Blok. Neverila som vlastným očiam. Slzy sa mi hrnuli do očí. „Jane si v pohode?" Keď to Amy dopovedala rozplakala som sa. Potoky sĺz mi stekali po tvári. Amy si ku mne sadla a ja som jej dala do rúk mobil. Jess prišla do izby s dobrou náladou a veselo sa spýtala čo sa deje. Amy jej naštvane podala mobil. „Čítaj a pochopíš." „Debil jeden sprostý prijebaný on si ťa ešte blokol. Jemu hrablo v kotrbe alebo čo však ste boli aaah sa mi dostane do rúk tak ho vykastrujem!!!" Ja som len zdvihla hlavu a utrela si slzy. „Jane ak nechceš ísť do školy tak my môžeme povedať, že ti je zle." „Nie, nie pôjdem. Musím sa cez to nejako dostať a nie sa v tom utápať." „Správny prístup a po škole ideme kastrovať jasné." „Nie ďakujem Jess za láskavý návrh ale chcem naňho zabudnúť."
Nick
Šiel som do triedy. Videl som Jane, Amy a Jessicu v jednej lavici. Prečo tam boli neviem ale keď som sa lepšie pozrel videl som Jane so slzami v očiach. V duchu som sa pousmial. Prvá hodina dejepisu skončila a potreboval som pomoc s vecami tak som naschvál požiadal Jane. Zatvoril som kabinet. Jane položila pomôcky a keď prechádzala okolo mňa nedalo mi to a opýtal som sa. „Ako sa má James?" Otočila sa na mňa so slzami v očiach a skočila mi do náruče. Ja som ju objal a spýtal sa čo sa stalo. „Rozišli sme sa a on si ma všade blokol...." Povedala mi všetko čo sa stalo a ja som sa pousmial, že je to pre mňa výhoda. „Och Jane. Vieš čo príď zajtra ku mne na kávu alebo ako to povedať proste prídeš na iné myšlienky." Vedel som, že to neodmietne lebo s mojich skúsenosti baba rada po rozchode príde ku druhému mužovi.
Jane
Nastal deň keď som mala ísť ku Nickovi. Nechcelo sa mi ale aj chcelo, ja neviem ako to teraz povedať mám v hlave zmätok. Skončila škola tak som sa šla prezliecť na internát. Baby šli hrať volejbal do telocvične tak som im povedala, že sa idem prejsť. Nechcela som im povedať, že idem za Nickom lebo by ma zabili alebo zamkli na internáte. Dala som si na seba mikinu a leginy a išla som. Zazvonila som na zvonček. Nick mi otvoril a privítal ma s úsmevom. Ja som sa len smutne pousmiala, naozaj som nemala náladu. „Tu si sadni, niečo ti nalejem a dám ti aj koláč, jahodový." „Nie ďakujem." Od minula sa to tu nezmenilo. Možno je to tu viac upratané.
„Neodvrávaj určite si rada dáš." Dal mi koláč a víno. Ostala som zarazená ale po chvíli mi to bolo jedno. Potrebovala som zabudnúť na Jamesa. Čas utekal a ja môžem skonštatovať, že som bola mierne pripitá.
Nick
Jane vyzerala, že je trošku pripitá tak som jej radšej dal vodu. Začala sa mi sťažovať na Jamesa, že ako ju odkopol a tak. „On si ma blokoooool, že nech mu nepíšem ale nemusí s báť ja mu nenapíšem nech sa aj na mihalnice postaví." Ja som sa na nej mierne smial, vyzerala zlato a vtipne zároveň. Postavil som sa z gauča a ona ma chytila za tričko. „Čo je toto za materiál, bavlna?" Usmiala sa a ja som si zo smiechom sadol. „Čo ti je tak vtipne? Nebodaj ja." Nahla sa ku mne a rukou mi šla popod tričko. „Fúha to si akosi dlho piekol." Pretočil som ju na chrbát. „Skús si tipnúť." „Neviem práškový cukor si dal do nich. A na prášok do pečiva si dúfam nezabudol." Zasmial som sa ale viac som to nevydržal a dal som jej pusu.
18+
Začal som jej jazykom dobýjať do úst. Ona sa mu podvolila a jemne mu pootvorila ústa. Začala sa jazyková vojna, ktorá na iných frontoch pokračovala vo vyzliekaní jej trička. Hánkami sa jej obtrel o plné boky a zavadil o jej čipkovanú podprsenku. A potom jej tričko letelo vzduchom. Jeho prsty putovali od jej šije až po zapínanie jej provokatívnej podprsenky. Ani tá dlho nezaostávala za tričkom. Keď sa dotkol vrcholov jej pŕs jemne zastonala. Vydýchla jeho meno, prstami kopíroval cestičku po jej koži až k jej leginam. Jemne sa nadvihla v jeho lone čím napomohla k odstráneniu prebytočnej látky, ktorá bránila ich vášni. Vsunul ruku do jej nohavičiek a začal jemne dráždiť klitoris. Jej hlboký ston sa ozýval miestnosťou. „Nick neprestávaj." „Ok." Prisal sa na jej krk a strčil jeden prst do temných zákutí horúcich pekiel. Jemne dráždil jej jemné miestečko a pridal ďalší prst. S tretím prstom začal prirážať rýchlejšie. V jednej sekunde z nej prsty vytiahol a odlepil sa od jej nahého tela. Chcel si ju vziať celú ale nie na jeho drahom gauči.
Vzal ju za ruku aj keď hrozilo, že exploduje rovno v nohaviciachako sprostý pubertiak. Začal ju ťahať smerom k svojej spálni. Pripitá Janesa tackala a keď to už nevedel vydržať vzal ju do náručia a rýchlym krokomju preniesol k dverám, ktoré nejakým zázrakom otvoril a dlhšími krokmisa priblížil k posteli. Prudko ju hodil na matrac až nadskočili všetkyvankúše. Prudko sa nad ňou rozkročil. Vyzliekol svoje tričko a pustil hona zem. Odhalil svoju svalnatú hruď popri čom si rozopol nohavice a mačacímpohybom ich odhodil preč. Naklonil sa k jej uchu a chrapľavo jejpošepkal „A teraz si iba moja." Pravou rukou vyťahoval zo šuplíka kondóm, ktorýv zápetí roztrhol zubami a zručnými pohybmi si ho nasadil. Jej nohysi vyložil na svoje plecia, ruky natiahol poza ne k prsiam a svoj údprudko zastrčil do teplej jaskynky. Vášnivo sa v nej začal pohybovať.Netrvalo dlho a začala sa vznášať na vlne orgazmu, ktorý brnel až v končekochjej prstov. Onedlho potom sa dokončil aj on a z jej menom na jeho peráchju ustato zaľahol.
Po dlhom čase nová časť. Dúfame, že sa vám tento príbeh páči a ak áno môžte ju podporiť hviezdičkou pekným komentárom alebo zdieľaním aby si ho prečítalo čo najviac ľudí. Ďakujeme.
YOU ARE READING
Boys ask, Girls answer ✅
ספרות לנערותOn - egoistický učiteľ telesnej a dejepisu na strednej škole Ona - žiačka 2. ročníka na strednej škole Dvaja ľudia, ktorý sa nešťastnou náhodou stretnú v škole na toaletách. Bude z toho láska, alebo len románik? Ak chcete vedieť viac, čítajte. PS:...