Epilóg

438 6 3
                                    

(život ostatných)

Grace

Je stále oddaná láske k Nickovi aj keď tajne. Na prvých hodinách po tom všetkom si zažila pohľady od Jane a ostatných, lebo čo sa v škole stane to sa neudrží v tajnosti. A hlavne nie keď ich triedny urobil to čo urobil. Po čase pohľady zmizli ale Grace skončila na antidepresívach. Nedokázala si nájsť nový vzťah čo viedlo k assexualite. Tieto problémy pretrvávali až kým nestretla svojho „princa na bielom koni" avšak ten bol iba v knihách kde našla svoju útechu a jej mentálne zdravie sa zlepšilo.

Riaditeľka

Ostáva stále sama

Amy a Adam

Ich vzťah pokračuje až dodnes. Obidvaja od maturovali. Amy sa rozhodla tak isto ako Adam ísť na vysokú školu a vtedy im došlo, že nemôžu bez seba existovať, no došlo to viac Adamovi. Vždy keď sa stretnú má darček pre Amy. Amy a Jane sú spolu aj na vysokej škole.

Caitly

Ako prišla nová škola tak aj nová láska. Síce kým ju našla si prešla veľmi nepeknými vzťahmi a stretla toľko hlupákov ale potom našla Petra. Síce James ho sleduje a kontroluje ale je to na dobrej ceste.

A konečne sa dostávame k záveru....

Jane a James

Po udalosti, ktorá sa odohrala im trvalo dlho dať sa dokopy ale ako sa hovorí láska si cestu nájde. Od maturovali, dostali sa na vysoké školy a keďže tie nie sú vedľa seba pravidelne si volajú, píšu a stretávajú sa. Nedávno mala Jane narodeniny a James jej kúpil veľkého huňatého medveďa. To čím si prešla Jane, zanechalo na nej stopy ale keď máš pri sebe správnu osobu, všetko sa ľahšie znáša.

Tak a je tu úplne posledná časť našej knihy. ChiaraBogov písanie veľmi bavilo a mňa zas prepisovanie po nej XD. Dúfame, že sa vám tento príbeh páčil a sme radi, že ste vydržali až do konca. Chceli by sme sa vám veľmi poďakovať a ako obvykle ak sa vám tento príbeh páčil môžete ho podporiť hviezdičkou, pekným komentárom ale zdieľaním aby si tento príbeh prečítalo čo najviac ľudí. Ďakujeme.

Boys ask, Girls answer  ✅Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon