Τώρα ξεκινάει το πάρτυ σκέφτηκα και χαμογέλασα ακόμα πιο πλατιά.
~~~~Αφού φτάσαμε στο συνεργείο, κατευθύνθηκα προς το αυτοκίνητο και άνοιξα το ντουλαπάκι μου βγάζοντας έξω μια κόκκινη full face μάσκα και την άφησα στο κάθισμα του συνοδηγού.
Κοίταξα το ρολόι μου ήταν ήδη 6:00 και έξω είχε αρχίζει να σκοτεινιάζει.
Από τα μεγάφωνα ακούστηκε ότι η έναρξη των αγώνων θα ξεκινήσει σε λίγο.
Ο Μιχάλης με πλησίασε και ξεκίνησε να μου εξηγεί.
-Λοιπόν σου έβαλα μια ολοκαίνουργια μπουκάλα νίτρο , θα σε βοηθήσει στην επιτάχυνση, όπως πληροφορήθηκα, ξέρεις να το χρησιμοποιείς, οπότε δεν νομίζω ότι χρειάζεται να σου πω κάτι παραπάνω.
Αφού τον ευχαρίστησα όπως και όλους του υπόλοιπους που βοήθησαν, μπήκα μέσα στο αυτοκίνητο μου και το έβαλα μπροστά.
Φόρεσα την ζώνη μου και έβγαλα από το ντουλαπάκι του αμαξιού μια full face μαύρη μάσκα.
Πάνω στον λεβιέ ταχυτήτων είδα το κουμπί που ενεργοποιεί το νίτρο.
Πάτησα το γκάζι ελαφρά και μόλις άκουσα τον θόρυβο της εξάτμισης, στο πρόσωπο μου απεικονίζονταν ένα πλέον ικανοποιημένο χαμόγελο.
Τότε ήταν που ακούστηκε από τα μεγάφωνα η έναρξη των αγώνων.
-Ο Κiller,οι Warriors και η Heart &Sole!
Τότε άρχισαν να ακούγονται σφυρίγματα από το κοινό.
Αφού μου ευχήθηκαν τα παιδιά καλή επιτυχία, ξεκίνησα την πορεία μου προς στην αφετηρία.
Σε αυτό το σημείο να διευκρινίσω το εξής:
Ο αγώνας γίνεται σε δημόσιο χώρο και θα μας ακολουθούν τρεις μηχανόβιοι, που θα βλέπουν σε περίπτωση ατιμίας ή οποιουδήποτε προβλήματος και αν υπάρξει.
Επιπλέον θα υπάρχουν ντρόουν που θα καταγράφουν τον αγώνα σε βίντεο και θα το προβάλλουν ταυτόχρονα σε ζωντανή μετάδοση πίσω στην Αρένα.
Καθώς προσπέρασα την επόμενη ομάδα που θα αγωνιστεί και μου ευχήθηκαν καλή επιτυχία με τον δικό τους τρόπο.
Τώρα θα μου πεις πως γίνεται αυτό;
Όλοι οι αγωνιστές στην Αρένα για να κάνουμε σήμα στον άλλο ή για χαιρετισμό κορνάρουμε και ανοιγοκλείνουμε τα φώτα ταυτόχρονα.
Οπότε ανταπέδωσα στον χαιρετισμό και συνέχισα την πορεία μου.
Όταν επιτέλους, έφτασα στην γραμμή έναρξης στην τέρμα δεξιά θέση περίμενα και τους υπόλοιπους.
YOU ARE READING
The depths of the Mafia (Στα άδυτα της Μαφίας)
RomanceH Isabella είναι μια έφηβη ελληνίδα η οποία, μετά από μία βράδια που θα βγεί έξω να διασκεδάσει με φίλους της θα γνωρίσει μια παρέα αγοριών. Μετά όμως από αυτή την συνάντηση τίποτα δεν θα μείνει ίδιο. Όλα θα αλλάξουν ριζικά στην ζωή της. Τι θα γίνε...