Κεφάλαιο 8

150 16 6
                                    

Τότε άρχισα να ζαλίζομαι, και μετά όλα ήταν όλα μαύρα..

~~~~

Οι ακτίνες του ήλιου άρχισαν να χτυπούν έντονα τα μάτια μου.

Γύρισα πλευρό έτριψα λίγο τα μάτια μου και τεντώθηκα μέχρι που ένιωσα κάτι δίπλα μου.

Άνοιξα τα μάτια μου σιγά σιγά και με αυτό που αντίκρισα έμεινα παγωτό κυριολεκτικά.

Δίπλα μου ήταν ένας όμορφος άνδρας, όπου με τις αναλογίες που είχε έμοιαζε με αρχαίο Έλληνα θεό.

Τα σκούρα καφέ μαλλιά του, όπου η απόχρωση τους πήγαινε και προς το μαύρο. Tα ζυγωματικά και όλες οι γωνίες ήταν έντονες και σου έβγαζαν μια ωραία και σπάνια αγριάδα. Ήταν υπέροχα μαυρισμένος και-

ΟΠΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕ....

ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΕΓΙΝΕ ΕΧΘΕΣ?

-Buongiorno, ακούστηκε μια βαριά και βραχνή φωνή.

Τον ξανακοίταξα και ένα έχω μόνο να πω... Η ανάσα μου κόπηκε όταν αντίκρισα τα μάτια του.

Ήταν ένα γαλαζογριζοπράσινο έντονο που άνετα χανόσουν μέσα τους. Ήταν ένα θέαμα που δεν θα το βαριόσουν ποτέ να κοιτάς.

Ήταν η πρώτη φορά στην ζωή μου έβλεπα τέτοια ομορφιά από κοντά πόσο μάλλον ξαπλωμένη δίπλα μου και να με αγγίζει..

ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΛΕΕΙ?!

Το ένα του χέρι ήταν περασμένο στην μέση μου κρατώντας με γερά...

-ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ! ΜΑΝΑ ΜΕ ΒΙΑΣΑΝ! άρχισα να φωνάζω.

Σε όλο μου τον πανικό άρχισα να τον σπρώχνω ενώ είχα ήδη μπλεχτεί σεντόνια, αυτός πήγε να με αγγίξει αλλά εγώ έκανα απότομα και γρήγορα πίσω.

ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ!

Αυτή μου κίνηση είχε ως αποτέλεσμα να πέσω από το θεόρατο αυτό κρεββάτι, προς τα πίσω με την πλάτη και το κεφάλι μου συγκρούστηκε με το πάτωμα κάνοντας ένα δυνατό κρότο.

Ξαφνικά μπουκάρουν μέσα τρεις γυναίκες, οι δυο φορούσαν μια ενδυμασία σαν προσωπικό σπιτιού, ενώ η άλλη κυριά ήταν πολύ προσεγμένη.

-какие голоса сегодня утром(Τι φωνές είναι αυτές πρωί-πρωί? ) ρώτησε η κυριά.

Σκάναρε το δωμάτιο και μόλις με είδε κάτω και να κρατάω το κεφάλι μου γούρλωσε τα μάτια της.

-Izabelle! che cosa hai sofferto ragazza mia??(Τι έπαθες κορίτσι μου?)

-Um well iam so sorry but i can really undersand what are you saying, είπα αμήχανα.

The depths of the Mafia (Στα άδυτα της Μαφίας) Where stories live. Discover now