Κεφάλαιο 14 part 2

115 10 6
                                    

Ο Rayan μας πλησίασε και τον έβαλα και έκατσε στην ποδιά μου, με πήρε αγκαλιά και έχωσε το προσωπάκι του στον λαιμό μου και εγω του χάιδευα τα μαλλιά του και την πλατούλα του.

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...

Αφού  συστήθηκαν μεταξύ τους όλοι, ο Μarcus έσπασε την αμηχανία.

-Θα μείνετε εδώ έτσι κι' αλλιώς ο γάμος είναι σε δύο μέρες, είπε.

-Δεν χρειάζεται να σας ταλαιπωρούμε θα πάμε σε ξενοδοχείο, είπε ο μπαμπάς μου.

-Τι ταλαιπωρία εδώ θα γίνουμε όλοι οικογένεια, είπε η Laura.

-Σχετικά με αυτό, είπε σοβαρός ο μπαμπάς μου.

-Θα ήθελα να μιλήσω με τον Alexandro, ιδιαιτέρως είπε τονίζοντας το.

Ο Alexandro κούνησε το κεφάλι του καταφατικά και βγήκαν στον κήπο να μιλήσουν.

-Μπορούμε να βοηθήσουμε στις ετοιμασίες; είπε η Άννα.

-Θα βοηθήσεις να διαλέξετε νυφικό και ότι άλλο χρειαστεί η Ιζαμπέλα, τα υπόλοιπα είναι υπό έλεγχο, είπε η Laura με θερμό χαμόγελο.

Ωστόσο επέστρεψαν πίσω ο μπαμπάς με τον Alexandro και ξανά έκατσαν στις θέσεις τους. 

Η Στέλλα μπήκε μέσα στον χώρο και πήρε τον μικρό για να κάνουν μια βόλτα και έκλεισαν την πόρτα πίσω τους.  

Ένιωσα τον Alexandro να έρχεται πιο κοντά μου μέχρι που ακούμπησαν οι ώμοι μας , ενώ πέρασε το χέρι του γύρω μου. 

Αποφάσισα να μην δώσω σημασία, η πόρτα χτύπησε και μέσα μπήκε ένας κύριος προσεγμένος και κουστουμαρισμένος, ο οποίος κρατούσε  δύο φακέλους. 

Σήκωσε το τηλέφωνο και άκουγε τον ομιλητή του χωρίς να λέει τίποτα.

Λίγο πριν τερματίσει την κλήση είπε:

-Grazie.

-Στέλλα δείξε στα παιδιά τα δωμάτια τους και επίσης ετοιμαστείτε για να πάτε για τις πρόβες, είπε η Luna.

-Ποιες πρόβες; ρώτησα αυθόρμητα.

-Για το νυφικό σου καλή μου, δεν το έχεις επιλέξει ακόμα, είπε τρυφερά. 

Αα, ναι έχουμε και αυτό.

-Παρακαλώ ακολουθήστε με, είπε η Στέλλα με ένα χαμόγελο.

-Πηγαίνετε και θα έρθουμε και εμείς σε λίγο αφού τελειώσετε, είπε η Luna. 

Mε έσερνε κυριολεκτικά η Άννα και τα αγόρια ακολουθούσαν από πίσω. 

The depths of the Mafia (Στα άδυτα της Μαφίας) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora