⚡️To nie może być prawda...⚡️

192 13 1
                                    

Gdy George był na spotkaniu z Tommy'm nagle przyszło mu powiadomienie z Twittera (miał włączone powiadomienia odnośnie wypadków na drogach itp.) tym razem przyszło takie -

Twitter 🦋
Dziś 15.07.2021r. O godzinie 14.00 miał miejsce wypadek - właściciel czarnego porshe uderzył w czerwone sportowe auto. Na miejscu jest policja i pogotowie, jak podają lekarze są 2 osoby ranne a jedna osoba poniosła smierć na miejscu.

Gdy George dostał to powiadomienie na chwile tylko przeleciał oczami po telefonie żeby sprawdzić co to, nie wczytywał się bo nie chciał ignorować Tommiego. Dopiero gdy wrócił do domu przeczytał całego Tweeta i zdał sobie sprawę z tego ze kierowca czerwonego auta mógł być Dream. Zaczął wydzwaniać natychmiastowo do niego lecz ten nie odbierał ani nie odrzucał połączenia. Wtedy również przyszło mu kolejne powiadomienie które było uaktualnieniem wcześniejszego.

Twitter 🦋
Wypadek 15.07.2021r. - czerwone sportowe auto i czarne porshe. Jak podają lekarze stan kierowców nie jest najlepszy, jeden z nich walczy obecnie o życie, natomiast drugiego stan jest obecnie stabilny, lecz zmienia się to z minuty na minutę.

Po przeczytaniu jego załamał się, jego oczy zostały wypełnione łzami a głowa myślami ze jeżeli to Dream był tym kierowca który umarł lub walczy o życie to nie wie co będzie dalej.
Nie chciał nikomu mówić o tym dlatego płakał w samotności w domu, wiedział ze sapnapa nie będzie dzisiaj dłużej także na własna rękę pojechał taksówka do szpitala w którym rzekomo są osoby poszkodowane z tego wypadku.

Jak ci to powiedzieć... [DNF, trochę KARLNAP]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz