Uyandığımda gözümü yumuşacık bir yatakta açmıştım.Dün gece nolduğunu,nasıl buraya geldiğimi hiç bir şeyi hatırlamıyordum.Tek hatırladığım şey en son kaza yaptığımda ondan sonrası yoktu...Yavaşça yataktan kalktım.Başım çok ağrıyordu.Odanın kapısını açıp dışarıya çıktım.Aşağıdan ses geldiği için merdivenlerden yavaşça aşağıya indim.Başımı ovuştura ovuştura sesin geldiği yöne doğru ilerledim.Mutfak olduğunu tahmin ettiğim odaya girdim ve karşımda duran kişi dün gece bana çarpan kişiydi.
"Günaydın uyanmışsın."
"Sen kimsin?"
"Direk ismimi sormanı ayriyeten çok beğendim.Adım Deniz.Şimdi sen söyle bakalım adın ne?"
"Adım Asena."
"Güzel konuşmamız da bir gelişme var."
"Neredeyim? En son hatırladığım şey bana çarpmandı ondan sonrası bende yok."
"Anladım.Öncelikle sakin ol,benim evindesin.Dün gece çok içtiğin için bayıldın ama şu an durumun gayet iyi merak edilecek bir şey yok."
"Neden doktormuşsun gibi konuşuyorsun?"
"Öyleyim zaten yani sayılırım."
"Nasıl yani?"
"Tıp okuyorum."
"Anladım."
"Sana tavsiyem bir daha ki sefere bu kadar fazla alkol alma."
"Emredersiniz efendim.Bu arada motorum nerde?"
"Motorunu garaja koydurttum."
"İyi o zaman her şey için teşekkür ederim ama ben gidiyorum."
"Öyle kolay gitmene izin vermiyorum.Öncelikle bir oyun oynayalım öyle gitmene izin veririm."
"Oyun mu?Benim böyle saçmalıklara vaktim yok."
"O zaman gitmene izin vermiyorum."
"Beni nasıl durduracaksın ki?"
"Çok basit dün ki kaza da benim bir suçum yoktu sen kendi kendine gelip bana vurdun o yüzden seni polise verebilirim hem kamera kayıtları da var."
Eğer alkol alıp kaza yaptığımı annem ve babam duyarsa ben biterim o yüzden en kolay yolla bu işi çözmeliydim o da ne derse evet diyerek olucaktı.
"Tamam kabul."
"Güzel o zaman oyunumuza başlayalım ama önce oturma odasına gidelim."
"Neden?"
"Çok soru soruyorsun?"
Yanımdan geçip yavaşça oturma odasında ki Tekli bir koltuğa oturunca bende yavaşça yürüyüp karşısındaki tekli koltuğa oturdum.
"Eee ne oynuyoruz?"
"Evet Asena şimdi söyle bakalım Doğruluk mu Cesaretlik mi?"
"Cidden mi böyle basit bir oyun mu oynuyoruz?Çok saçma..."
"Naz yapmada cevabı söyle!"
"Tamam Doğruluk."
"Güzel o zaman soru mu soruyorum."
"Tamam istediğini sor."
"Neden dün gece o kadar çok içtin?"
"Arkadaşımla iddiaya girmiştim o yüzden o kadar çok içtim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASİ
Romance-Atılan iftiralar sonucu herkesten dışlanan bir kızın tekrar ayağa kalkması ve tüm gerçekleri ortaya dökmesi-