Aylin karşımda elinde bir kahve fincanıyla birlikte duruyordu.Neden burda olduğuyla ilgili hiç bir fikrim yoktu..."Asena?"
"Efendim."
"Neden buradasın?"
"Komşumu ziyarete gelirken sana mı sorucaktım?"
"Asena yanlış anladın ben sadece- "
"Neyse ne Denize söyle bir ara bize kahve içmeye uğraşın annem davet ediyor."
"Anladım.İçeriye gelseydin..."
"Teşekkür ederim ama buranın havası değişti.Görüşürüz"
"Görüşürüz"
Hızlı adımlarla bahçe kapısından çıkıp bizim evin bahçesine girdim.Evler dip dibe olduğu için avantajlıydım.Kötü olan şey Deniz'in Burcu,Aylin,Ege,Gökhan'ı tanıyor olmasıydı. - Sen şuna açıkça sevdiğim çocuk elden gidiyor desene- Dün bir bu gün iki ne
aşkından bahsediyorsun sen!! - Size de iyilik yaramıyor - Lütfen çeneni kapatır mısın??
-Tamam tamam sustum- ...Aklımdaki tüm düşüncelerden arınmak için odama çıkıp banyomun içine girdim.Her zaman olduğu gibi bir şey düşünmek istemiyorsam ya da üzülmek istemiyorsam soğuk suyla yıkanırdım.Soğuk suyun beni rahatlattığını düşünürdüm...
10 dakika boyunca soğuk suyla yıkandıktan sonra banyodan bornozumla birlikte çıktım,Saçıma da ilk bulduğum havluyu sardım.
Dolabımı açıp elime gelen ilk şeyleri giydim.Üstüme siyah cropumu,altıma da siyah bir eşofman giydim.
👆Asena'nın giydiği kıyafetin örneğidir 👆
Saçımı kurutmadan direk tarayıp odamdan çıktım.Abim yine erken yattığı için onu rahatsız etmemek için yine bahçeye çıktım.
25 dakika boyunca boş boş bahçenin içindeki koltukta oturdum.Canım sıkılmaya başlamıştı...
Bahçe kapısının açılıp kapanma sesiyle başımı bahçe kapısına çevirdim.Gördüğüm kişi doğru muydu yoksa ben mi yanlış görüyordum?Deniz şu anda bahçe kapımızın önünde durmuş bana bakıyordu.Kısa bir sürenin ardından yavaş adımlarla yanıma geldi.
"Selam"
"Selam...Hayırdır beni mi özledin?"
"Aslında şey..."
"Ney?"
"Ben seni yalnız başına otururken gördüm de canın sıkılmış gibiydi gelip sohbet etmek istedim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASİ
Romance-Atılan iftiralar sonucu herkesten dışlanan bir kızın tekrar ayağa kalkması ve tüm gerçekleri ortaya dökmesi-