Bitmeyen Kabuslar

934 47 2
                                    

Koltuğa yayılmış film izliyordum fark ettim ki cips veya çerez dolapta kalmamıştı.Kapıyı kapattım ve koşarak markete gittim birkaç cips ve çerez aldım ve evime doğru ilerledim. Merdivenleri zorlukla çıktım ve her şeyin güzel olmasını beklerdim ki evimin kapısı açıktı elimdeki poşetleri yere fırlattım anidenevin içine girdim her şey yerli yerindeydi aklıma ilk gelen şey paralar oldu ve koştum oysa ki hırsız paralarada dokunmamıştı. Yere attığım poşetleri aldımcanımda film izlemek istemiyordu bu olanlardan sonra.Yatağıma uzanıp uyudum gözlerimi açtığımda yağmur yağıyordu pencereyi kapatmak için kalktım ve yineyatağıma uzandım bir gülme sesi duydum ve perdeye doğru baktım. Perdenin arkasında bir karartı olduğunu fark ettim aşağı doğru baktığımda sadece 1 taneayağı olduğunu fark ettim. (Bu yaşamak istemeyeceğiniz bir deneyim) koşarak oradan uzaklaştım ve balkona çıktım derin bir nefes aldım. İçeriye tekrar baktımfakat öyle bir şey yoktu. İzlediğim filmlerden etkilendiğimi düşünerek saat 2 gibi tekrar yattım. Uyandığımda saat 2:20’idi sanki 5 saat uyumuşum gibihissediyordum oysa ki 30 dakika bile uyumamışım. Aslında uykumda yoktu biraz film seyretmek istedi canım ve koltuğa uzanıp televizyonu açtım nedense hiç birkanal çekmiyordu. Sonunda çeken bir kanal buldum fakat bu kanalı daha önce hiç görmemiştim kanalı açtığımda kendimi televizyonda gördüm sanki kameraylabiri beni çekiyormuş gibi ama bir sıkıntı vardı. Arkamda bir karartı vardı arkamı dönüp baktığımda oysaki öylebir karartı yoktu ve bir daha televizyonabaktım fakat karartı dahada yakınlaşmıştı arkamı tekrar döndüm fakat yine öyle bir karartı yoktu ve tekrar televizyona baktım. Bu sefer karartıdibimde idi ve bana dahada yaklaşıyordu en sonunda dayanamayıp televizyonu kapattım ve koltukta uyuya kaldım. Saatin alarm sesi ile uyandım sabahıno güzel kokusunu hissedebiliyordum saati kapatmak için gözümü açtım. Lanet olsun saat daha 2:40 neler oluyor böyle ??

Creepypasta TürkiyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin