+°17

77 18 6
                                    

" baby~ " tangan besar lucas menekup perut Ivy yang sudah jelas kelihatan perutnya.

" baby, baby hargailah bapakmu yg hesmes ni " dengan itu lampu spotlight tiba tiba menyala.

dengan merapunya dia membebel dalam Cantonese yang hanya difaham oleh hendery dan nainai.

" duduk sebelum I tendang you masuk mesin basuh baju " merapatkan tangannya Lucas memohon maaf.

" lama lagi ke baby nak keluar, bapak saited iler ni hashuahsusjsueh " Ivy makin stereng la ngn lucas ni

tu la, main pungut jak asben kau kan dah kena. tapi annoying dia pon caring, nda seperti jaeman junior tahun satu tu. caring caring awek beratur. nasib laki aku tak rajin bersiap kat campus.

" ha menung menung, fikir pasal seya kah?? " eh kok-

people nowadays makin seram. agenda alien kepala segitiga. maka anak mereka menendang tanda setuju.

" sa takot, la.... " lucas mengerut dahi.

" timbe, tade angin tade ribut tade kilang nak takut mende? "

" beranak tu, saket wo ko nanges sa tgk dalam movie " Lucas tayang muka aneh dia.

" memang la sakit, kalau tak ambil epidural yg bius eh? entah la sa baru amik major doctor, sa tatau pape " Ivy menyandar dibahu lucas.

" baby laki ke pompuan? " Ivy memandang wajah Lucas. Lucas hanya menjungkit keningnya. Ivy mencium pipi lucas dan memeluk tangannya.

" you nak boy ke girl? " maka lucas pon berfikir.

" kalau I of course I nak dedua sebab kalau girl, mesti comel acam you, kalau boy I nak ajar dia tackle awek cantik mcm mama dia hoho " fuh planning..

" kalau camtu, amik yg ade dedua la- "

"EH!! jangan... huhu okay la okay la I nak girl nyomei " pipi lucas dicium berkali kali aksi halal ini ditonton khas oleh nainai dan kun

" ha, qian kun. bila nak kawen " soal nainai, kun terkaku terduduk tergolek terjadi pilot, terkaya, terbeli rumah, tersingle dgn kata kata nainai.

" nainai cuman nanya, gausah fly jejauh nok " suara hendery membisik di telinganya membuatkan keadaan semakin seram dimata kun

" diam la kau pon single "

Hendery mencebik, dia terus ke bilik ya tanpa menganjing lebih banyak lagi, naik pelik.

sejak kebelakangan ni, Hendery semakin aneh, kalau boleh menganjing tu dari zaman kesultanan sampai abang jamil mampos. baju dia pon hari hari warna gelap.

Kun rasa dia sorang je yang perasan perubahan Hendery, maka dia pon start stalk Hendery dalam biliknya.

" iya sayang, ha gelabah gelabah HAHAHAHAHA don't worry.. our plan is going well and smooth like baderrr. back up plan pun banyak "

" slow slow kita seksa dia.. lama lama dia tertekan nnti kita attack, for now, aku tak rasa yg sesiapa tahu pasal ni.. aku- "

" KO NAK BUNO ORANG KE- WARGHH mpfffhh "

" nnti aku call balik, diam la fatkun "

" aku.. aku sangkakan kau berbeza Hendery rupanya sama . LELAKI SEMUA SAMA!! " kotak tisu gambar frozen dilempar ke muka Kun.

" astu kau bukan laki ke? "

" EHH... anygays, kau sembang ngn sape tadi? mcm suara pompuan.. skendel abang jamil tu ke? "

" EH awek aku la, aku ade awek ko single jeles? HAHAHAHAH " ketawa Hendery

" ZINA, ko gelak la ko dahla zina, derhaka lak tu- "

" hesh diam, aku tanak gitau ko nnti ko kecoh gelabah kucing malas aku " sedap mulut dia tuduh kun gitu

walaupun dia betul tapi ia tertusuk ke esofagus Kun.

" ko rilek je, bende aku reti hendel sendiri, ini guanheng la, ada lawankah?? "

" pape jela, jgn mati sudah aku nsk anak buah dari ko "

" HEH, ORG TUA DULU BARU ORG MUDA.. "

" HA DERHAKA "

" MANA ADE!! "

mende la gado bagai nak rak

Husband Pungut • 루카스Where stories live. Discover now