4. fejezet( A végső kiválasztás)

208 14 0
                                    

Asami pov

Miután elhagytuk a lilaakácos gyülekező helyet egy erdőbe értünk ahol 1 hétig túlkell élnünk. Tanjiroval mi csapatként dolgoztunk mivel Tanjironak elég jó a szaglása nekem pedig a hallásom ezért könnyen kivégeztünk néhány démont. Viszont mikor egy kiálltás hallottunk mi természetesen a hang irányában futottunk láttunk egy sok karral rendelkező démont mndakettőnk libabőrös lett. Ahogy láttuk, hogy megeszik egy gyereket elképedtünk. Mi azonnal neki estünk de Tanjirot jól neki dobta néhány fának és ennek köszönhetgően elkezdett vérezni a feje.Természetesen én is neki estem cserébe egy közeli sziklának dobott es szintén vérezni kezdett a fejem. Eléggé fájt a fejem, de nem foglalkoztam vele ahogy Tanjiro se. Azt is megtudtuk,hogy ez emgölte Sabitot és Makomot és sok más tengu maszkosat akiketa papám képzett ki.Nagyon megdöbbentünk és dühösek lettünk. Ezért egyszerre kezdtünk támadni minden karjait kikerültük én mint terelés egyfolytába a karjait vágtam amíg Tanjiro elnemért a fejéhez amit sikeresen levágott. Elálítottuk a vérzést a fejünkön és haladtunk tovább.Másnap egyre több démonnal harcolzünk volt amelyiket együtt és volt amelyiket külön öltük meg. Tanjiro próbált kérdezgetni tőlük arról, hogy hogyan kell vissza változtatni egy démont emberré és én is kérdezgettem Tanjiro kedvéért. 

Eközben

Tomioka pov

Mivel, hogy a varjú azta parancsot adta ki, hogy pihenjek ezért úgy döntöttem, hogy elmegyek Urokodaki-sanhoz.Hirtelen megint eszembe jutott az a lány a fenéket felejtsem már el több mint másfél éve nem láttam inkább koncentrálok az útra. Mikor egy ismerős házat láttam vallószínüleg ujra látni fogom Asamit meg talán azta fiút. Nagy meglepetésemre csak Urokodaki-san volt ott és a démon lány aki a fiúval volt. Miután bementnk jobban én újra körbe néztem azta helyet ahol kilettem képezve a két legjobb barátommal Sabitoval és Makomoval. Sajnos ők a végső kiválasztáson életüket vesztették és engem természetesen nagyon megrázott a dolog.Én nem tudom miért megkérdeztem hol van a fiú és Asami.

-Urokodaki-san, hol van a fiú és Asami?-kérdeztem.Urokodaki felém fordult és válaszolt is.

-Ők a végső kiválasztáson vannak már 3 napja.-Mondta én egy picit meglepődtem a fiún nem, de Asamiról nem gondoltam volna. Tovább beszégettünk megtudtama démon lány nevét és a fiúét is meg Asami szülinapja is ha jobban belegondolok 1 hónap múlva lesz a születés napja. Én meg nemtom miért, de valahogy megszeretném tudni, hogy miket szeret. Másnap se értek haza hiszen 3 nap van még, hogy élve kijussanak és haza térjenek. Bevallom kicsit aggódok amit persze sosem mutatok ki semmelyik érzésemet ezért eléggé érzelem mentes vagyok és nem igazán kedvelem a társaságot.Még kettő napot maradok és megyek a dolgomra. Másnap segítettem Urokodaki-san-nak. Asami se Tanjiro se tért még vissza látszik Urokodaki-sanon is l, hogy eléggé aggódik. Ez az utolsó napom remélem, hogy túl élték a végső kiválasztást. Elköszöntem Urokodaki-santól és elment a következő küldetésemre.

Asami pov

Miután élve kijutottunk Tanjiroval nagyon meglepett a húszból csak hatan éltük túl a végső kiválasztást. Én,Tanjiro egy hegges fejű fiú, egy vadkan fejű, egy sárga hajú fiú aki eléggé bevolt pánikolva és egy lány akinek a hajába volt egy pillangó dísz. Ott elmondtak mindent,hogy mikor kapjuk na kardjainkat stb és kaptunk varjút már csak haza kell szenvednünk de jó. Direkt nagyon lassan indultunk hiszen mindkettőnknek vérzik a feje és eléggé fáradtak vagyunk hiszen egyszer se aludtunk. Út közben beszélgettünk.Este értünk haza és amit láttunk teljesen ledöbbentünk Nezuko fölébredt egy másfél éves kóma után Tanjiro és én földre roggyottunk.Nezuko odajött hozzánk és megölelt minket Tanjiro örömében sírt én csak könnyeztem majd a papámm is oda jött hozzánk és átölet mind a hármunkat örömében könnyezni kezdett. A házban a papám ápolta a sérülésünket és meg vacsoráztunk és egy nagyot aludtunk. Másnap Tanjiroval sokkal jobban voltunk. Tök jó volt a további napokban pihentünk papám sokat mesélt a démonokról Muzanról aki miatt az egész démonölő hadtest megalakult és ő adott a véréből más embereknek akik démonná változtak és embereket evett meg Tanjiro családját is ő ölte meg.. Lassan itt a születésnapom de nem igazán foglalkozok vele az viszont meglepett mikor egy maszkot viselő férfi jött el hozzánk a kardunkkal Tanjirot jó felmérte  és abba imádkozott, hogy lát egy vörös kardot. Így hát beengedtük a férfit és odaadta nekünk a kardunkat. Amikor egyszerre akartuk megnézni milyen színű lesz a férfi megállított minket, hogy egyesével akarja látni milyen színűvé fog válni.

Tomioka szerelme  ( Tomioka x OC)BefejezettWhere stories live. Discover now