Asami pov
Szerencsére tudok varrni és így megtudom csinálni Giyuu-san haoriját.Még a papámat és a mamámat is én tanítottam meg varrni.Ezért neki is állok a haorijának remélem örülni fog neki.
-Szia Asami!-jött be vidáman Mitsuri-san.
-Ügye már jobban vagy!?Ez meg?...-nézett Tomioka-san haorijá meglepetten Mitsuri-san.Utána szinte azonnal vigyorogni kezdett.
-Csak nem szerelmes vagy belé?-kérdezte csillogó szemekkel.
-N-nem-mondtam elpirulva.
-Akkor,mit érzel iránta?-mondta mindig vigyorogva.Nem is tudom,hogy mit mondjak.
-Talán tetszik egy kicsit.-mondtam paradicsom vörösen.
-Vííííííííííííííííííííííííí-sikított.
-Szerintem te is tetszessz Tomioka-sannak-mondta mégjobban vigyorogva.
-Mi?-kérdeztem megleppetten.Nem ez nem lehet.Ő csak talán barátnak tekint vagy annyinak sem.
-Jól halodtad szerintem kedvel téged.-jött be Shinobu-san.
-T-tényleg?Én meg azt hittem,hogy még nem is tekint a barátjának sem.-mondtam picit kiakadva.
-Hát még mi sem vagyunk benne biztosak,de szerintem elindítottál benne olyan érzéseket amit még sohasem érzett.-mondta a bejövő Oyakata-sama.
-Oyakata-sama-mondta Shinobu-san és Mitsuri-san egyszerre és letérdeltek elé,majd én is nehezen,de követtem a példájukat.
-Asami szeretnélek téged megkérni,hogy beszélj vele talán neked mond valamit.-mondta lágyan Oyakata-sama-Általában mindig semleges arca van,viszont mikor veled van akkor habár nem látszik,de mosolyog.És tényleg, gratulálok a telő hold legyőzéséhet-fejezte be őszintén.
-Köszönöm Oyakata-sama és megpróbálok beszélni Tomioka-sannnal.-mondtam.
-Rendben sziasztok drága gyermekeim!-mondta
-Viszlát Oyakata-sama-mondtuk a lányokkal.
Time skip
Na,most megfogom találni Tomioka-sant.Már legalább 3 órája keresem őt de sehol sincs.Már nagyon fáj a lábam hisz nagyon legyengült ezért úgy döntöttem,hogy leülök egy közeli padra,miközben Giyuu-san ujjonan varrott haoriját tartottam.Éppen néztem előre amikor,hirtelen sötét kék hajat láttam, és hát utána mentem.Igen ez Tomioka-san!
-Giyuu-san!!!-kiabáltam messziről,de nem hiszem,hogy meghalotta ezért igen remegő lábbal elkezdtem futni.Szerencsére sétált és már egyre jobban közeledek hozzá.
-Giyuu-san!!!-kiabáltam erre viszont már megfordult és rám nézett egy nagyon picit meglepetten.
-Huh végre utolértelek Giyuu-san-mondtam lihegve.
-Asami mégis mit keresel itt és tudod jól,hogy nem futhatsz.-mondta.
-És mégis mit rejtessz a hátad mögött?-kérdezte.
-Jaj,majdnem elfelejtettem.-vettem elő a haoriját.-Tessék-nyújtottam át neki.
Tomioka pov💕💕💕💕
Ezt nem hiszem el! Ő tényleg megvarrta!Önkétlenül is magamhoz húztam és szorosan megöleltem.Már nagyon rég nem éreztem magam ilyen boldognak.Örültem azért amiért megismertem Asamit s még nagyon figyelmes tudja,hogy fontos nekem az a haori.Örültem annak is,hogy Asami mellettem van.Úgy öleltem őt mintha ez lenne az utolsó perce az életéből.Ő az egyetlen lány aki miatt hevesen ver a szívem és boldoggá tud tenni.Talán ez lenne a szerelem?A gondolat menetemből Asami zökkentett ki.
ESTÁS LEYENDO
Tomioka szerelme ( Tomioka x OC)Befejezett
RomanceHalcsi! Ez az első könyvem ezért nem biztos hogy nagyon jó lesz. Nevermind. Sakonji Asami Urokodakinak az unokája. Asami a nagyapjához költözött miután a családját megölte a pók család és mivel ő elmenekültezért elhatározta, hogy a Démonölő hadtesth...