Asami pov
Miután kiszedtem magam a bokorból csak annyit láttam, hogy melettem Zenitsu sebesen Tanjiro dobozát ölelgette.Először nem értettem mi van.Mikor oda néztem ammerre Zenitsu akkor vettem észre,hogy Tanjiro és egy vadkan fejű,izmos fiúval harcolt.Én odamentem Zenitsuhoz,hogy a sebeit ápoljam,miközben néztem őket.Ebben a pillanatban Tanjiro lefejelte a fiút.
-Jézusom!Nektek még egyben van a fejetek?-kérdezte Zenitsu.Ebben a percben leesett a vadkan maszk.Na jó! Ez egy kicsit fura, teste nagyon izmos és a hangja is férfias,de az arca olyan mint egy lányé.
-Borzalmas vagy! Férfi tested van,de még is egy lánynak a fejét viseled!-oltotta be Zenitsu.
-Mit mondtál?-kérdezett vissza bosszúsan.Én meg csak furán néztem rá. Zenitsu pedig bebeújt a gyerekek mögé.
-Valami probléma van az arcommal?-kérdezte a morcos vadkan,miközben a fejéről lefojt a vér.
-Nincs semmi probléma az arcoddal! Szép egyenes vonásaid vannak,ami szépnek számít!- mondta Tanjiro.Ez egy lánynak jól esne,de neki.A vadkan egy dühös pillantást vetett rá.
-Had mutatkozzak be! A nevem Hashibira Inosuke! Hé, te széles homlokú küzdj meg velem!-ordibálta a vadkan.
-Milyen karakterekkel írod a neved? És nem fogok veled megküzdeni! Egyáltalán te jól vagy?- kérdezte Tanjiro
-Karakterek? Nem tudok írni se olvasni! De a nevem benne van...- nem bírta befejezni mert elkezdett remegni és habzott szájjal kidőlt.
Miután eltemettük az összes embert akik a kúriában haltak meg.Követni keztük a varjúnkat.Hát Inosuke egyfojtában harcolni akart Tanjiroval.És nem nagyon tudja jól megjegyezni a neveket.De nem baj! Mivel Tanjiro Zenitsuval volt elfoglalva miközben én Inosukéval beszéletem szerintem jó fej annak ellenére, hogy hülye és nem normális. De minden ember más. Örülök, hogy megismerkedhettem velük.
Végre megérkeztünk egy házhoz, ahol eláttak minket. MIndannyiunknak eltört a bordája.Együtt ettünk miközben Inosuke próbálta ingorálni Tanjirot.De nem sikerült neki.
Már 1 hete vagyunk itt és ezalatt az idő alatt nagyon jó barátok lettünk.Zenitsu szerelmes lett Nezukoba. Nagyon sokat nevettünk együtt.Mennyei kaják voltak.
Az orvos azt mondta nekünk, hogy rendebe jöttünk és a varjunk jött is a következő küldetésünkre.Natagumoyama felé kell mennünk.Út közben azon gondolkoztunk,hogy mit érthetett az öreg néni.Estére megérkeztünk egy hegy aljában.
Tomioka pov
- Úgy hallom,hogy a drága gyermekim közül sokan meghaltak és mint kiderült, a Tizenkét Démonhold egyike tartozik ott a Natagumoyama hegyén.Shinobu, Giyuu segitsetek nekik,mentsétek meg őket!-mondta nyugodtan Oyakata-sama nekünk. Csak egyetlen bajom van.Hogy miért pont Shinobu!
-Bárcsak az emberek és a démonok jól kijönnének egymással!-mondta Shinobu.
-Amíg a démonok embereket esznek addig ez lehetetlen-mondtam röviden és tömören.
Hm. Remélem Asamiék nincsenek ott.Elvileg ők Miziumoto besorulásuak és oda erősebbeket küldtek.Kb innentől Nataguyama futva 3 óra.Remélem Shinobu nem fog velem szóba állni.Neki is álltunk futni, én Shinobutól 4 méterrel arrébb futott mert véletlenül sem szeretnék érintkezni vele.
Hát enyi lett volna ez a rész is.Remélem tetszik!
Sayonara!❤😘
VOUS LISEZ
Tomioka szerelme ( Tomioka x OC)Befejezett
Roman d'amourHalcsi! Ez az első könyvem ezért nem biztos hogy nagyon jó lesz. Nevermind. Sakonji Asami Urokodakinak az unokája. Asami a nagyapjához költözött miután a családját megölte a pók család és mivel ő elmenekültezért elhatározta, hogy a Démonölő hadtesth...