10.fejezet(Megment újra a hősöm)

159 12 1
                                    

Asami pov

Tanjiro,Inosuke és én a hegyen éppen egy folyónál harcolunk az apa démonnal.Zenitsu pedig nem akart velünk jönni.Az apa pók borzalmasan erős először azt hittem,hogy ő  a Tizenkét Démonhold egyikénak tagja,de nem mert nics a szemében semmi jel.A karjára támadtam,de bele akadt a kardom és elrepített az erdő másik felére.

-ASAMI!

-MOSAMI!!

Kiáltották egyszerre a fiúk.

-Majd még visszajövök!Megigérem!- Kiabáltam.

A Víz légzésemmel a landolást tompítottam.Viszont láttam,hogy egy gyermek.Na ne. Ez nem lehet igaz ez az a démon aki miatt meghalt kis hiján az egész családom.Nem más mint Rui.Hirtelen újra láttam az öcsém,az anyukám és az apukám vérrel teli testét. Ezért összeszedtem magam és éppen indultam volna felé,de ő gyorsabb volt.Mögém került.

-Hé jó volt  kémkedni utánam?-kérdezte semleges arcal.Én gyorsan megfordultam és ráaszegeztem a kardom.De nem fogok neki futni mint valami őrölt először megfigyelem a képességét.A fonalait elő is készítette és azonnal támadni kezdett.Én szerncsére kikerültem őket amikkor már szerintem eleget megfigyeltem elkezdtem támadni.Éppen a fonalához ért a kardom,de beletört a pengéje.Ez váratlanul ért és megvágta a lábamat a fonaljával mint régebben.Most viszont van annyi erő bennem,hogy felálljak.Ez ment még egy jó darabig.Már tele vagyok csomó vágással és a melkasom is fáj.Ebben a pillanatban a haját elsöpörte a szeméből.ezt nem hiszem el ő egy fogyó hold 5.rangú.Szóval ilyen erős egy fogyó hold, és a telő holdak milyen erősek lesznek?! 

-Teljes koncentráció!Víz-lélgzés!Tizedik stílus!Az élet körforgása!

A sárkány azonnal előjött és elvágta a fonalakat.Viszont hirtelen vörössé vált amit a sárkány nem bírt elvágni.Egy kicsit sikerült kikerülnöm azokat,de mély sérüléseket szereztem ráadásul már megint folyik a fejemből a vér amitől borzalmasan szédülök.Hirtelen meg hallottam Tanjiro hangját és ekkor minden elsötétúlt.

Tomioka pov💖

-Tomioka-san.Azt ajánlom,hogy váljunk szét.-mondta Shinobu.

-Egyet értek-mondtam.

Én sprinteltem egy folyó felé ahol egyre több robbanást hallottam.És ládtam,hogy egy vadkan fejü fiú harcolt ott ezért megmentettem.Eléggé nagyképű és hülye.Mivel,hogy megakart velem küzdeni sebesülten,ezért inkább kikötösztem és tovább mentem.Mikor az erdő közepén jártam ekkor hirtelen megéreztem egy démon jelenlétét ezért még jobban  gyorsítottam a tempómon.Ekkor megpillantottam vörös hajú kockás haoritet viselő  fiút a földön akit egy piros faonalak vettek körbe és egyre jobban vágta a fiút.Mellette egy lány akinek a szájában volt egy bambusz és csak eszméletlenül feküdt.Meg volt egy szőke hajú akinek világos lila haoritet viselő  megsebesült lány,de viszont ő még nem ájúlt el.Gyorsan elvágtam a vörös fonalakat.Ez egy Tizenkét Démonhold egyik tagja!

-Szépen kitartottatok az érkezésimig.-mondtam a szokásos arckifejezésemen.A fiú démon azonnal támadni kezdett,de én könnyedén kivédtem.

-Teljes koncentráció!Viz-Légzés! Tizenegyedik stílus!Szélcsend!

Azonnal kivégeztem a démont konkrétan csak elkellett sétálnom mellette.Nem is vettem észre,hogy a fiú és a lány odakúsztak egymáshoz és oda mentek a bambuszos lány mellé.Miután elporladt gyermek démon én rátapostam a kimonójára.

-Ne érezzetek sajnálatot egy olyan démon iránt aki embereket evett!Még akkor sem ha még csak egy gyermek!Még így is egy visszataszító szörnyeteg akit nem lehet tudni,hogy hány évtizedet élt.-mondtam és ekkor esett le nekem,hogy már egy ideje nem beszéltem ilyen sokat.

Tomioka szerelme  ( Tomioka x OC)BefejezettDonde viven las historias. Descúbrelo ahora