7. fejezet ( Az új barát)

149 12 0
                                    

Asami pov

Tanjiroval egy falu közelébe jártunk ,miközben a varjúnk megállás nélkül modogatta, hogy "Dél-keletre" ami már minket teljesen kikészített hiába kértük, hogy maradjon csenbe,de tovább folytatta addig amíg meg nem láttunk egy fiút aki a lány derekát ölelegette. A fiút már láttam a végső kiválasztáson.Citromsárga haj,barnás sárgás szem és csak ő kapott verebet. Egyszer csak azt láttuk, hogy a kis veréb felénk szál,majd elkezdett valamit panaszkodni, de nem értettem belőle semmit.Tanjiro viszont megértette amit mondott. Odament a fiúhoz majd megragatta és lekiabálta. Természetesen én is odamentem és a lánnyal beszégettem és elmondott mindent,majd megköszönte a segítségünket és indulni akart,de a fiú utána ment.

-Ne menj!Még össze kell házasodjunk!-orditotta és rá ugrott a lányra.Erre a lány lekevert neki egy nagyot.

-Nekem már van vőlegényem!Kedves, okos és már régóta együtt vagyunk! Boldog vagyok vele!-Kiátotta a lány erre a fiú csak nézett rá.

-Nem habarodtál belém?-kérdezte könnyes szemmel.

-Természetesen nem! Csak azért szólítottalak meg, mert itt kuporogsz az úton én meg azt hittem,hogy beteg vagy.

-Akkor ez azt jelenti,hogy nem szerelemből szólítottál meg?!-kérdezte jó hangosan a fiú.

-Nem dehogy!-Mondta odament hozzá és még lekevert neki egyett és vissza ment a faluba.

Erre mind a kettőnkre durcásan nézett.Majd utána lekiabálta fejünket.

-A ti hibátok, hogy nem házasodtunk össze!-kiabálta.Mi csak néztünk rá furám.-Beszéljetek már!Figyeljetek jól!Nemsokára meg fogok halni!A következő megbízásomon biztos meghalok!A helyzet az,hogy hihetetlenül gyenge vagyok!Ne hidjétek,hogy túlzok! Megkell védenetek,amíg összeházasodok valakivel!-fejezte be könnyzett szemmel.

-A nevem Kamado Tanjiro és a barátom Sakonji Asami!

-Az én nevem Agatsuma Zenitsu! Tanjiro,Asami kérlek mentsetek meg!-nézett ránk boci szemekkel.Na jó nem tagadom, de  ez fiú aranyos annak ellenére,hogy betojós. Remélem jó barátok leszünk.

-Hogy érted, hogy mentsünk meg? Mi volt az oka annak, hogy démonölő legyél,Zenitsu?Hogy tudsz ennyire szégyentelen lenni?-kérdeztem nyugodtan a válát fogva. Jó lehet, hogy ez kicsit durva volt, de muszáj. Tanjiro is egy kicsit melepődött,de egyetértően bólintott.

-Ez túlságosan is kegyetlen volt tőled! Át vert egy nő,így most rengeteg adóssággal tartozom!Az öreg,aki át vett,egy nevelő!Mindenegyes nap pokoli edzésen mentem át! Mindennap azt hittem,hogy megfogok halni! A végső kiválasztást is csak szerencse hogy túl éltem! Utána pedig megint a pokol várt rám!-mondta miközben lenyomott egy hidat.-Olyan ijesztő!Olyan ijesztő! Olyan ijesztő! Olyan ijesztő! Tudom, hogy nemsokára felfal egy démon! Mentsetek meg!- ezután a földön kezdett fetrengeni-Ne,ne,ne,ne,ne!!!-Tanjiro odament hozzá felsegítette-Mi,baj?-kérdezte. Most csak szegény Zenitsut szivatja vagy tényleg nem esett le neki,hogy mi a baja?

Inkább én is oda mentem hozzá és megfogtam a válát.Már lassacskán kezdett lenyugodni miközben a fejemre szált a verebe ami nagyon cukiii.Közben jobban megismertük egymást.Én nagyon megkedveltem Zenitsut szerintem Tanjiro is. Út közben Zenitsu megéhezetttezért Tanjiro adott neki kaját amit elfelezetünk.Hirtelen a varjúnk jött és hát mit is mondjak.

-Fussatok Tanjiro,Asami, Zenitsu!-és ezt jó párszor még elismételte. Ennek köszönhetően Zenitsunak pánik rohama lett és kell neki idő amíg megnyugszik legalább feljött velünk a hegyen, de az utat végig nyafogta. Viszont azt még én se Tanjiro se Zenitsu se sejtette hogy mi vár ránk.

Tomioka szerelme  ( Tomioka x OC)BefejezettTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon