Asami pov
Nagyon gyorsan letelt az 2 hét ahol keményen edzettünk.A fiúk még maradnak 1 hetet.Írtam levelet Tomioka-san-nak,de egyikre sem válaszolt.Na mindegy.Egy óra mulva találkozunk a rezidencia előtt.Úristen,de izgulok!Alig várom már!
Már mindjárt itt lesz,jesszus de izgulok!Talán szerelmes vagyok Tomioka-sanba,ezt nem lehet hisz épp,hogy ismerjük egymást ezt nevezzük úgy inkább,hogy ő a példaképem.Észre se vettem,hogy ideért,mert ami nekem a sprint neki az a lassú gyaloglás.
-Induljunk!-mondta semleges arcal.
-Rendben-mondtam és elindultunk.
Time skip
Egy erdőbe jártünk miszeint itt egyre több túrista tünik el,de még dél környéke lehet csak.Az úton egymáshoz se szóltunk.Mivel én csak követtem és a gondolataimmal voltam elfoglalva.És persze borzalmasan szerencsétlen vagyok ezért egy kővön megcsúsztam.Viszont puhára érkeztem és ebben a percben leesett,hogy Giyuu-sannak a melkasán landoltam.Azonnal elpirultam mikor meghallottam a szívverését,hiszen nagyon gyorsan vert neki.Villám gyorsan felálltam és megpróbáltam segíteni neki,de ő eltolta a kezem.
-Bocsánat,bocsánat,bocsánat,bocsánat...-hajoltam le jó párszor paradicsom arcal.
-Nincs semmi baj.Csak legközelebb figyelj oda!-mondta a szokásos hangnemében.
Tomioka pov💖💖💖
Amikor Asami rám esett meglepődtem eléggé.Mivel az arcom nem mutat semmit,viszont a szívem az eléggé sokat mutat.
Time skip
A démonnal sikeresen elbántunk vagyis elbántam Asami csak megtalálta,hogy hol van hisz neki nagyon jó a hallása.Szegénynek bűntudata volt,hogy nem tudott segíteni.Én tagadtam mert ő nélküle később találtuk volna meg és még az is lehet hogy a démon mégtöbb embert is megevett volna.Mivel semelyikőünknek sem volt kedve visszamenni ezért a közeli falunak a fogadójában kötöttünk ki.
Asami pov
Tomioka-sannal a fogadóban kértünk két szobát.Már elkezdtünk enni mivel én eléggé jól bírom a csípőset ezért én olyan kaját ettem és persze azért is mert apukám mindig azt etette meg velem.Mivel a pincér rossz helyre tette a paprikát.Nekem pedig akkor esett le miután megkostóltam,hogy nálam a sima átlagos van.Akkor Giyuu-san-nál van az erős paprika.
-Giyuu-san nálad va..-próbáltam szólni neki,de elkéstem.Remélem bírja a csili paprikát!Hát mint kiderült nem!Elkezdett izzadni és vörösödni a feje,majd erősen köhögni kezdett.A pincér aggodalmasan nézett rá és oda rohant hozzánk mert szerintem attol tartott,hogy megfullad.Amúgy a reakciója nagyon aranyos!Na,de kell valami inni való neki.
-Giyuu-san itt van víz.-adtam gyorsan neki és ő gondolkozás nélkül elfogadta és meg is itta az összes vizet abból a 2 literes üvegből.Már mondtam,hogy nagyon szerencsétlen vagyok ezért véletlenült össze kevertem a vizet az alkohollal.Most meg azt remélem,hogy birja az alkoholt.De hát persze,hogy nem bírja!Akárcsak én.Habár kevésbé vörös az arca,de elvan pirulva.
-Giyuu-san...-mentem oda hozzá,de ő eldőlt és a melkasomat használta párnaként amitől paprika vörös lettem.Istenem milyen aranyos az alvó arca!Nem komor arca van hanem olyan mintha egy gyermek lenne!Meg olyan nyugodt ilyenkor.Nem tudom,hogy biztos,hogy nem önszántamból csináltam,de vettem a bátorságot és az alvó Tomiokát homlokon csókoltam.Szerintem az arcomra még a paprika is megirigyelne.Nagyon hevesen ver a szívem.Talán ez lenne a szerelem?Á nem hiszem szinte semmit sem tudok Tomioka-sanról.Csak nagyon úgy látszik,hogy a haorijára nagyon vigyázik,hogy ne sérüljön meg.Az zökkentett ki a gondolat menetemből,hogy Tomioka-san még jobban szorított magához.Persze van közönségünk is de ezzal nem törődök.Valahogy kikéne találnom,hogy hogy vigyem fel a szobájába.Nehezen ,de sikerült felvinnem,ráadásul úgy,hogy levettem a haoriját,hogy nehogy baja essen.Szegény Tomioka-sant egy egész lépcső soron szinte végig húztam,ráadásul még így bírt simán aludni.Sikerült felöltöztetnem és lefektetnem is,már csak el kell engednie engem.Nagy nehezen,de ez is sikerült,mert egy puha párnával cseréltem ki magamat.Egy ideig néztem az alvó arcát mikor egy sikitás hallatszódott lentről.Azonnal oda siettem és jézus ezt nem hiszem el!Ez egy...
Hilihaliooo!Remélem tetszett ez a fejezet!
Sayonara!💕😘
ESTÁS LEYENDO
Tomioka szerelme ( Tomioka x OC)Befejezett
RomanceHalcsi! Ez az első könyvem ezért nem biztos hogy nagyon jó lesz. Nevermind. Sakonji Asami Urokodakinak az unokája. Asami a nagyapjához költözött miután a családját megölte a pók család és mivel ő elmenekültezért elhatározta, hogy a Démonölő hadtesth...