selam arkadaşlar. Medya Aiden price (Adam levine)
Çığlık ve koşuşturma sesleriyle gözlerimi araladım. Kara dumandan dolayı gözlerim sulanmaya başlamıştı. Daha sonra da boğazımı yakan bir acıyla öksürük krizine girmem. Daha neler olduğunu anlayamadan birisi tarafından çekildim. Kafamı kaldırdığımda binanın alevler içinde olduğunu gördüm. Neler olmuştu böyle? Aman kimin umrunda. Zaten beni suçlayacaklarını düşünüyordum. Ev sahibimiz Hanım teyzenin yanına gittim. "Hanım teyze ne bu yangın?" diye sordum. Yaşlı gözlerle bana baktıktan sonra "En üst katta kalan şemanın çocuğu ocağı açık bırakmış yavrum" dedi.
Üstümde koyu kotpantolon ve kırmızı gömlek vardı. Telefonum cebimdeydi akpilim ve 50 lira kadar telefonumun kabında vardı. Birkaç gün idare ederdim. Ondan sonrası Allah kerim. Hanım teyzeye dönerek "Hakkını helal et hanım teyze" dedikten sonra yürümeye başladım. Şimdi neden kalmadım diyorsanız. Moruk ve bebelerle dolu bir çadırda asla kalmazdım.
Sahile gidip kayaların üzerine oturdum. Şimdi ne yapıcaktım. İşin sorunu burdaydı. Keşke Annem hayatta olsaydı. Pişman olmamam lazımdı ama çok pişmandım. Annemin katili bendim. Annemden hep nefret ederdim ve birgün yolda giderken onu arabanın önüne çaktırmadan itmiştim. Yolda kamera ve fazla insan olmadığı için yırtmıştım. İntihar diyerek geçiştirmiştik. Ben sandığınız gibi masum biri değildim. Katildim ben.
Yanımdaki hareketlilikle kafamı çevirim. Kolu dövmelerle dolu birisi oturmuş bana sigara uzatıyordu. "Al" dedi. bir dal alıp yakmasını bekledim. Ellerimi siper ettiğimde o da sigarayı aktı. Uzun bir nefes alıp dumanı havaya bıraktım. "Adım Aiden senin" dedi. Yabancı olduğu belli oluyordu zaten. "Didar... Adım didar" dedim. Sırıtıp göz kırptıktan sonra "biliyorum" dedi. "nasıl?" dedikten sonra istem dışı ona biraz daha yakınlaştım.
"Didem Kesici. Geçen yıl arabanın önüne atlayıp intihar etti. Hayır. İntihar değildi. Çok sevdiği kızı Didar Kesici onu arabanın önüne attı. Bunu gören Aiden Price Polise ötmedi ve bu kozu kullanmak için bekledi." Ben şok olmuş bir ifadeyle ona bakarken devam etti " Ve 8 mart 2015 günü kızın kaldığı evi yakıp evsiz kalmasını sağladı. Daha sonra FEM Bankası soygununda ona yardım etmesi için tehdit etti. Kız gelmeyince Onu zorla götürdü... Şimdi senmi geliyorsun? zorlamı götüreyim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soygun Sonrası
Teen FictionHiç çaresiz kaldığınız zamanlar oldumu? Yada olsa ne olacak ki? Didarın çaresiz kalmadığı bir zaman yok. Fakat çaresine çözüm de bulamıyor. Belki hayatı birisi ile değişir.