6. MEKTUP

38 23 5
                                    

iyi okumalar...

Hayatın yoruculuğu altında ezilip kalıyordum belkide hayatta dik durmak için yaşıyorduk. Ama ben yorgunluk altında ezilip kalacaktım belkide.

 "selam ben sizin karanlık hırsızınız arkadaşınız belkide şuan ölüme adım atıyor ama siz eliniz bağlı oturuyorsunuz yazık size zor belkide ama bana çok eğlenceli belkide şuan yanınızdayım ama siz göremiyorsunuz size birgün döneceğim ama ne zaman?"

"alev ne diyor bu adam."

"bilmiyorum yaren bizimle dalga geçiyor."

"kanka mesaj geldi."

aferin aklınıza yeni mi geldi kanıt toplamak.

"kanka şuan bizi görüyor mu yani?"

"galiba kanka."

"kanka şimdi ne yapacağız."

"bilmiyorum kanka atacağı mesajı beklemeliyiz."

"tamamdır."

"Kanka başka otele yerleşsek biliyorsun cerenin babası müdür ben onun otelinde kalmak istemiyorum."

"tamam kanka ben gidiyim otel araştırıyım."

"tamam."

odama geçtiğimde canım çok sıkkındı denizin oraya gidip kafa dağıtmak istiyordum denizin oraya geldiğimde kumların üstüne oturdum ve düşüncelerin içinde kaybolup gittim annem babam öldü ben göremedim ölüşlerini bir koltuğun arkasına saklanmış kendi kendime konuşmuş yemek yememiş su içmemiştim ama küçük olduğum için nerden bilecektim ağlayınca geri gelmeyeceklerini onların ölümünden sonra kendi kendimi büyüttüm  beni hiçbir zaman  destekleyen sen yaparsın kızım diyen bir annem olmadı çünkü küçük yaşta onları kaybetmiştim ben küçük yaşta kabullenmiştim yalnız olduğumu ama elimi bir kız tuttu ve o benim cehennemimi cennete çevirdi sonra o da bırakıp gitti onuda soğuk toprağın altına verdim ve hiçbir şey bilmeden.

"Selam yanına oturabilirmiyim?"

"tabiki."

"ben selma uzaktan çok durgun ve çok düşünceli gözüküyordun ne oldu yani kişisel bir sebep değilse yardım etmek isterim."

"evet kişisel bir sebep ama yardımın için yinede teşekkür ederim."

"ne demek senin adın ne?"

"benim adım alev."

"adın ne kadar güzel."

"teşekkür ederim."

"biliyormusun bende bir zamanlar senin gibiydim düşünceli iki duvar arasında kalmış ne yapacağını bilmeyen bir kızdım ama şimdi her şey çok değişti kendimde o gücü görünce o devarları kırıp kurtuldum sende umarım benim gibi olursun."

"umarım."

hayat bana hep zor geliyordu belkide ben öyle görmek istiyordum hayatı zor yanından görüp başaramamaktan korkarak dik duruyordum.Belkide yarın o mesaj gelecekti.

"Kanka kaç saattir seni arıyorum korkudan öldüm."

"Burdaydım ne oldu."

"Yok birşey bir an seni göremeyince korktum sen de gidersen ne yapacaktım."

"canım korkma ne olursa olsun yanındayım."

"hemen selenin gelmesini çok istiyorum."

"bende canım hadi git yat."

"tamam by by."

"by by."

denizin dalgalanışı izlerken kayaya vuran su ayaklarımı ıslatıyordu kabusların içinde kaybolduğum gibi denizin içindede kaybolmak istiyordum belkide dibe batardım ama kurtulurdum.

arkamda bir el hissettim ve benim alıp götürdü.

evet bir bölümün daha sonuna geldik bu aralar yeni bölümlerin gelmesi uzun sürebilir beğenip yorum yapmayı unutmayın iyi günler.😀


Okul GeçmişiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin