Yeni bölümle karşınızdayım iyi okumalar.😊
Bir çaba içinde kimin yaptığını bulmaya çalışıyordum kardeşim dediğim arkadaşım ölmüştü. Aradan yıllar geçti ve yarenler guruplarına aldılar. Aniden iki arkadaşım oldu ama kimse cerenin yerini alamazdı.
"kızlaaar bir yol buldum."yıllardır bir ipucu bile bulamamıştık.
"neymiş selen"
"cerenin bir yan komşusu varmış herşeyi biliyormuş bakalım mı?"
"tamam hadi "o kadar heycanlıydım ki nedenini bulmak istiyordum belki gelmiyecekti ama hep aklımda kalacaktı.
arabaya bindik ve yaren hemen bir şarkı açtı. Cerenle en sevdiğimiz şarkıydı bu. Kendimi tutamadım ve yanaklarımdan bir yaş süzüldü işte bu yaş başarısızlığın bir adımıydı korktum ilk defa, ya başaramazsam.
eve geldiğimizde hemen komşunun yanına çıktık.
"merhaba teyzecim biz yandaki komşunuz Hale Orhanın kızı Ceren Orhan için gelmiştik."
"merhaba kızım."
"teyze bize birşey söylemek ister misiniz yani hale hanım ölmeden önce yada ceren ö-ölmeden önce size bir şey dedi mi?" cerenin anneside ölmüştü cerenin herşeyi annesiydi bana annesinin ölümüyle ilgili hiçbir şey anlatmazdı bende onu zorlamazdım.
"kızım bana bir şey demediler ama evden çığlık sesleri geliyordu hem çocuğun hemde kadının hatta buraya kaç kere polis geldi ama birşey yapmadan gittiler."
"peki babasında veya annesinde bir sorun varmıydı yani demek istediğim içki, kumar gibi şeyler."
"kızım sanırım babası kullanıyordu annesi sessiz sakin bir kadındı."
"sağolun teyzecim bay bay."
"bay bay kızım."
İşte o kelimeler benim kulaklarımdan algılamak istemiyordu yani babası alkolikti ve ceren bana bunu anlatamadı ben de hiç bir şey bilmiyordum.
"yani kanka"
"yani selen, cereni babası dövüyordu."işte o sözler boğazımda düğümlendi.
"kızlar ben gidip doktorla konuşacağım ve otopsi yapmalarını isteyeceğim sizde eve dönün."
"hayır kanka bizde geleceğiz."
"yaren lütfen zaten yorgunum hemen geleceğim."
"tamam dikkat et."
hemen yola koyuldum hastaneye geldiğimde doktoru bulup konuştum acaba dedikleri doğrumuydu hemen otopsiye aldılar yarın çıkacakmış eve dönmek için yola koyuldum ama o an cerenle hergün gittiğimiz kafe yi gördüm tüm anılar canlandı yolun ortasında öylece kaldım son duyduğum ses.
"çabuk ambulansı arıyın."
yakınınızı kaybetmek en acı şey sizde kaybolmak istersiniz, sizde ölmek istersiniz yorgunluğumun üstüne yorgunluk gelmişti hemde beklemediğim kişiden.
"ne zaman uyanır doktor bey."
"yarına kadar misafirimiz olursanız iyi olur."
"tamam."
hemen gözlerimi açtım kızların ikisi aniden
"iyi misin?"diye sordular
"iyiyim" ama sözde iyidim aklım cerenin otopsi sonucundaydı.
yarın olmasını hemen istiyordum gözlerimi kapattım ve uyumak istedim.
uyandığımda kızların ikiside uyuyordu hemen kalktım ve doktorun yanına gittim sonucu aldım ya o teyzenin anlattığı gibiyse açmaktan korkuyordum ama sonuç ne olursa olsun o gelmeyecekti kağıdı açtım ve...
En yakın zamanda yeni bölüm gelecek desteğiniz için teşekkürler.Yorumlarınızı bekliyorum.😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okul Geçmişi
Mistero / ThrillerOkulda en yakın arkadaşını kaybeden kızın aklındaki sorular. Hayat hep zor mudur ? yoksa en şanssız insan ben olduğum için mi zorluklar beni buluyordu?