5.ÇABA

35 23 5
                                    

İYİ OKUMALAR.😉

Zaman yaklaştıkça heyecanım artıyordu aklımdaki sorular zihnimi ele geçiriyordu.

"Kanka hadi geç kalacağız yarım saat kaldı."

"Tamam hemen geliyorum.Kanka ben bu kim olduğu belli olmayan adamdan fazla emin değilim çünkü biri birini kaçırırsa para falan ister."

"Aynen kanka acaba kim?"

"Gel taksiye binelim."

"Tamam kanka."

Taksiye bindiğimizde heyecanım daha da arttı.Hemen Seleni alıp Ankaraya dönmek istiyordum.

"Burda inelim." Yarenin sesi dikkatimi dağıttı arabadan indiğimizde terk edilmiş bir eve geldiğimizi gördük.

"Kanka bura çok ıssız bence girmeden otele dönelim."

"Hayır kanka seleni almadan dönmeyeceğiz."

"Tamam ısrar etmiyorum."

"Hadi gidelim."

her adım bana seleni getiriyordu terk edilmiş evin kapısını açtığımızda hiçbir şey yoktu.

"Selen!"

"Nerde bu kız?" 

"Bilmiyorum kanka."

"Bizimle oyun oynuyor."

"kanka mesaj geldi."

tekrar selam kızlar aferin gelmişsiniz ama ben orda değilim dediğimi yapmanız beni mutlu etti

"Seleni bir buluyum bunuda yaptıklarına pişman edeceğim."

"Tamam kanka otele dönelimde ipucu arayalım."

"Tamam kanka."

taksi bulmak için ana yola gittik ve taksiye bindiğimizde seleni dahada özlediğimi farkettim.

"Kanka iyi misin?" Yarenin klasik sorsu yine gelmişti.

"iyiyim kanka iyiyim."

otele geldiğimizde odalarımıza çıktık.Çok yorgun olduğum için yatıp uyudum.

"Kanka kalk kanka." gözlerimi açtığımda yaren başımda kan ter içinde beni kaldırmaya çalışıyordu.

"Kanka ne oldu."

"kanka  adam resim attı."

"Kanka saat kaç?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Kanka saat kaç?"

"14.00"

"Tamam şuna bir mesaj at."

"Ne yazacağım."

"ne istiyorsun diye sor."

ne istiyorsun lan bizden.

"yazdım."

"Tamam bekleyelim."

Zamanı geldiğinde amacımı öğreneceksin.

"Kanka selenin odasına gidelim belki birşey bırakmıştır kanıt falan."

"Tamam kanka."

Odaya yaklaştığımızda kapıyı açtığımızda, karşımızda mektup gördük hemen onu aldık ve okumaya başladık.




YENİ BÖLÜMÜ YAZMAM  BİRAZ UZUN SÜRDÜ AMA YAZDIM SEVEREK OKUMANIZ DİLEĞİYLE.😊

Okul GeçmişiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin