8. İNAT

30 20 6
                                    

İyi okumalar😇
O an kendimi o kadar çaresiz hissettimki yanımda sadece Selen vardı ve onun canı o kadar kıymetliydiki tek temenliğim onu korumaktı.
"Ooo kimler burdaymış."
"Ooo komlor bordoymuş."
"Alevcik senin dilin ne kadarda uzamış."
"Ayy ne oldu tatlım zoruna mı gitti."
"Yok alevcik."
"Bana bak bana alevcik diyip diyip durma benim bir adım var alev, cik Li cuk lu konuşma benimle pislik."
"Sen kimsinde benim patronumla böyle konuşuyon lan."
"Merhaba tatlım ben alev tanıştığıma memnun olmadım."
"Patronum bu alevciğe ne yapalım."
"Yok Tolga şu an birşey yapmayalım ama ilerki zamanlarda bakacağız."
"Patroncuk bize patronluk taslayana kadar yüzündeki maskeyi çıkar."
"Bana bak sen fazla oldun."
"Yaaa öyle mi?"
"Sana birşey yapmayacağım ama arkadaşına öyle işgenceler yaparımki çok pişman olursun."
"Bana bak onun kılına zarar getirirsen seni gebertirim."
"Yok alev bu sadece bir uyarı."
"Bo bor oyoru."
"By by alevcik ve selencik uslu uslu durun." Patron dedikleri adam depodan çıkınca hemen kaçış yolları aradım ama her yer kapalıydı.
"Alev ben çok susadım yardım istesek şu Tolga'dan ne olur."
"Selen saçmalama dayanamadığımız sürece o pisliklerden yardım falan istemek yok."
"Kanka dayanamıyorum lütfen beni seviyorsan çok susadım sadece su."
" tamam Selen sadece su."
"Şşş tolgacık bir buraya bak."
"Ne var alevcik."
"Zor durumda kalmasam senin bir damla suyunu istemem ama Selen çok susamış biraz su verebilir misin?"
"Durun patrona sormam Lazım."
"Tamam gitte sor patroncuğuna."
"Merhaba patronum bu Selen denen kız çok susamış su verelim mi?""tamam efendim."
"Al bakalım suyunu." Tolga denen adam suyu verirken dik dik suratıma bakıyordu ve Buda beni bir hayli rahatsız etmişti.
"ne bakıyorsun suratıma."
"Bu seni ilgilendirmez."
"Allah Allah niyeymiş o."
"Tamam kes uzatma."
Tolga odadan çıkmıştı.
"Kanka çok sağol."
"Ne demek birtanem sen yeterki mutlu ol."
Ben mutluluğun nasıl birşey olduğunu ilk cerenle tatmıştım o gidincede Selen ve yarenle ama şimdi yaren yoktu sadece Selen vardı ve onunlada mutlu olamayacağımız bir yerdeydik belki burdan kurtulabilirdik ya da aç susuz kalabilirdik ne olacaktı ne yapacaktık?

Evet bir yeni bölümün daha sonuna geldik umarım beğenerek okumuşsunuzdur yorum yapıp oy vermeyi unutmayın😉

Okul GeçmişiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin