9.GİZLİLİK

29 18 1
                                    

İyi okumalar.😇
Aklımda bin bir tane soru vardı ve o an kapının açılış sesini duyduk.
"Ne yapıyorsunuz kızlar."
"Sen deli misin ya hiçbir şey olmamış gibi oturup bir de seninle sohbet mi edelim."Selen'in ağzından bu lafı duyunca şaşırmıştım çünkü Selen sakin olma taraftarıydı.
"Yok ben sadece size bir şey söylemek için geldim."
"Tamam ne söyleyeceksen söyle sonra defol git."
"Arkadaşınız yollara koyulmuş sizi bulmak için ama maalesef sizi bulamayacak yazık."
"Bana bak patron biz sizin gibi değiliz birimizi burda bırakıp birimiz başka işlerin peşinden koşmayız yapacaksak beraber yaparız anlayacağın biz birbirimize kenetliyiz ya yaren bizi bulur yada biz ne yapar ne ederiz burdan çıkarız."
"Öylemi çok duygulandım ya."
"Öyle canım ama maalesef ben boşa konuştum sen duygudan yoksun biri olduğun için nerden bileceksin kardeşlik duygusunu asıl sana yazık."
"Ee yettin sen." Ne yapmıştı bana, yüzümde bir yanma hissi vardı.
" sen kimsinde, bana ne hakla vurursun."
"Tolga ne yapıyorsun sen, ben sana bunun kılına zarar gelmeyecek demedim mi?"
"Dediniz ama o da çok zorladı."Patron dedikleri adam tam çıkarken.
"Şşş patron benim senin korumacılığına ihtiyacım yok."bana göz devirerek odadan çıktı ve o Tolga denen adamda arkasından gitti.
" Kanka iyi misin çok acıyor mu?"
"Yok kanka ben bir vurmayla yıkılırmıyım sence."
"Hayır tabikide."
"Kanka bu adamın dediği yani arkadaşınız yollara düşmüş diyerek ne demeye çalıştı."
"Sanırım yaren başka bir şehire gitti ama emin değilim belki bizi kandırıyorlar."
"Ayn olabilir."
"Kanka bizim acilen burdan çıkmamız Lazım."
"Ama nasıl."
"İllaki bir yol buluruz."
"Umarım."
"Eee siz bensiz neler yaptınız?"
"Neler neler oldu hani Ceren'in babası vardı ya."
"Evet."
"İşte onun oteli varmış hemde bizim kaldığımız otel onunmuş."
"Ne yuh! o zaman niye kendi kızını harap etmiş oralarda."
"İşte orasını bilmiyorum ."
"En kötüsüde bana hiçbir şey olmamış gibi "kızım" demesi."
"İşte yüzsüz." Tam konuşmamız biterken içeri Tolga girdi ve elinde bir tepsi vardı.
"Alın şunu."
"Ay çok sağol ya çok kibarsın."
"Hadi ye!"
"Nasıl yememizi bekliyorsun ellerimiz bağlıyken."Tolga ellerimizi açarken tam boğazını sıkacaktım fakat Tolga esnek bir hareketle ellerimi tuttu ve arkamda birleştirdi.
"Sakın bir daha deneyeyim deme!"
"Tamam elimi bırakırsan yemek yiyeceğim."
Tolga elimi bıraktı ve yemek yemeğe başladık yemekler o kadar güzeldiki tam bir aşçının elinden çıkmış gibiydi.
"Ne oldu sanırım yemek çok hoşuna gitti."
"Yok açım ya her şey güzel gelir."
"Alev neden yalan söylüyorsun kanka çok güzel kim yaptı bunları."
"Ben yaptım."
"Selen susar mısın ne yapacaksın çıkarken numarasını mı alacaksın yemek yaptırmak için."
"Hayır sadece merak ettim."
"Tamam selencik hadi yiyin şunları yarın patron gelecek sizi görmeye."
"Tamam."
Yemeklerimiz bitikten sonra bir hayli doymuştum Tolga'da ellerimizi bağlayıp çıkmıştı ve çok uykum vardı.
"Selen ben biraz uyusam sen bakar mısın etrafa."
"Tamam kanka sen uyu."
Kendimi düşlerin kollarına bıraktım ve yarını bekledim...
Bir yeni bölümümüz daha bitti yorum yapıp oy vermeyi unutmazsanız sevinirim.😊

Okul GeçmişiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin