Eve girdiğimde içerden bir tıkırtı geldiğini duydum.Karşımda gördüğüm eski sevgilim aliydi. Evde tek olmamızdan dolayı korkup ona gitmesini söyledim.
-gitmezsen polis çağırıcam.
-hiç birşey yapamazsın. Deyip telefonumu cebimden hızlıca alıp duvara fırlattı.
Korkmaya başlamıştım.nolur yapma yaklaşma diye sayıklıyordum resmen. Üstüme doğru yürümeye başladı.gözlerim dolmaya başladı.hızlıca koşup odama vardım.kalbimin ritmi yerinden cikacagina işaret gibiydi.hızlıca dolabıma kıyafetlerimin arasına saklandım.yavaşça odama doğru gelen ayak seslerini duyunca gözyaşlarıma engel olamadım.odaya gelip ışığı açtığında ağzımı kapatıp sessizce gitmesini bekledim.ışığı ve kapıyı kapatınca gittiğini düşünüp dolaptan çıkınca gözlerim gözleriyle buluştu.korkuyla tam çığlık atacakken eliyle ağzımı kapadı.elini birden ısırınca sinirlenip tokat attı ve ellerimi arkamda birleştirip bağladı.yalvaririm yapma diyerek ağlayip çırpınıyordum.ağzımıda beni susturmak için bi bezle kapatti.korkum gittikçe çoğaliyordu.bu bana neler yapabilirdi kim bilir.
Konuşmaya çalisarak yalvariyordum ama Dinlemiyordu.birden başımın duvara çarpmasiyla az once kapattiğim gözlerimi araladım.duvara yaslamisti beni.korkularim daha da artti.
Çığlık atmak istiyordum ama yapamiyordum onun elinden kurtulamiyordum çırpınmalarima rağmen.elini eteğimin altına sokup kalçalarımı tuttu duvara beni iyice dayadı. Cebinden bi çakı çıkarttı ve merak etme sevgilim tekrar gelicem diyerek bacağıma derin bi kesik attı.ellerimi çözüm beni yere fırlattı ve hızlıca gitti.bende kanayan bacağımı umursamayarak ağzımı çözüp hıçkırıklara boğulup uzun bir duş aldım.duştan çiktigimda hala bacagim kaniyordu.sargi bezine sarıp pijamalarimi giydim ve yatagima yatip uykuya daldım.* * * * *
Gözlerimi bacagımın ağırmasıyla açtığımda ilk defa alarmdan önce kalktığımı fark ettim normalde uyurdum ama dün gece ki olay aklıma gelince uykum kaçmıştı.ağlamaktan gözlerim şişmişti.bacagımda cok ağrıyordu zaten.devamsızlığım azdı.en iyisi okula gitmemek...
Sacimi topuz yapıp odamdan banyoya yöneldim yüzümü yikayip çıktım.annemin hala gelmediğini fark ettim.zaten deniz ve annesi olmak bunu gerektirirdi.babam zaten yıllar önce bizi terk edip gitmisti her neyse umursayamiycak uzulemiycek kadar yorgunum.televizyonu açıp kendime sandviç yapip televizyonun karsisindaki koltuğa oturdum.sandvicimi hızlıca bitirip yatiş pozisyonuna geçtim şort askılı takım olan pijamamdan dolayı sargı bezi gözüyordu ama yorgunluktan onuda umursamadım.* * * * *
Gözlerimi açtigimda okul çıkış saatini biraz gecmisti.düşüncelere dalarken birden kapı çaldı.kapıya doğru korkarak sakat bacağımla paytak bi şekilde ilerledim delikten baktığımda gözlerime inanamadım.gelen oydu.