4.bölüm ben senin hep yanındayım

70 3 0
                                    

Kapıyı açtığım da gözlerini  büyütüp panikle konuştu.

-minik neyin var neden okula gelmedin her yerde seni aradım.

Gerçekten beni mi aramıştı.inanmıyorum.şok.iç sesimden uzaklaşıp cevap verdim

-canım istemedi bugün okula gelmek.

-çok merak ettim seni.diyip içeri girdi televizyonun karşısındaki koltuğa oturdu rahat şekil alıp.

Ona hayırdır bakışı atıp yan koltuğa yayıldım.bacağıma kaydı gözü.panikledi yine.
-noldu bacağına.

-bi yere çarptım yok bişey.(yalan)

-inanıyımmı?

-keyfin bilir alt tarafı kapıya çarptım küçük bi çizik sadece (kuyruklu yalan)
İnşallah yutmuştur.tavana bakıncahemen atıldı.

-sen açsana bi bacağını şu çiziğe bende bi bakiyim.

-ya hayır saçmalama alt tarafı bi çizik.

Bacağımı hızlı atakla tutup sargı bezini çıkartı.gözleri yine kocaman açılmıştı.

-sen bu kocaman yaraya çizik mi diyosun  hemen söyle kremin yerini de sürep öyle saralım tekrar.
Oflayıp yavaş adımlarla kremi buldum.tekrar oturrdum yerime.bacağımı tutup dizine koyduğumda heycanlanmaya başlamıştım.nazikçe parmaklarıyla kremi sürerken konuştu.

-anlat bakalım nasıl oldu bu yara.kapıya çarptığını söyleme tekrar bana inanmam.

Sesim titremeye gözlerim dolmaya başlamıştı.sesimi duyunca direk kafasını yüzüme yöneltti.

-noldu bana çabuk anlat.

Olumsuz şekilde kafamı salladım gözümden akan yaş yanağımdan kayarken.

-bak bana güven.yalan söylemeden anlat.ben her zaman senin yanındayım.

Gözlerim dolu bir şekilde anlatmaya başladim korkak tavrımı takinarak.

-dün partiden ayrılıp eve geldiğimde evimde eski sevgilim vardı.korktum.gitmesini söyledim. Polisi ararım dedim onu korkutup gitmesini sağlıycağımı sandım.telefonumu alıp duvara fırlattı.kaçtım odama saklandım gelip duvara yasladı beni.
Yutkunum derin bir nefes aldım.

-sonra cebinden bi çakı çikartip bu kesiği yaptı.

Cevap vermeden beni kendine çekip sarıldı.

-korkma artık ben varım.

Sadece ona belli etmeden gülümsedim.sanki o sözüne karnımda kelebekler uçusmuştu.onun yanında çok mutluydum.huzur vardı sanki nefesinde bile. Mimikleri bile onu izlerken düşüncelere dalmama yetiyordu.iyi ki benim yanımdaydı.o varken kendimi güvende hissediyordum.bunları düşünürken sarılıp kalmışım.farkında bile değilim. Kıkırdamayla karışık konuştu.

-hey doyamadın galiba bana

-şey...dün akşamı düşünüyodum ya senle bi alakası yok yani

-hıhı sen öyle diyosan

-öyle diyorum dedim sevimli tipi takınıp.birden yanağımdan öptü.yanaklarımın kızardığını hissettim.başımı kaldırıp gözlerine baktığımda güldü gözleri parlıyordu.

-yanaklara bak utandın mı minik sen

- yaaa bana minik deme

-miniksin işte

-birazcık minigim.

-hıhı birazcık

-Ya öfff tamam minnağım

Kahkaha atti yüz ifademi görünce. O Gülünce bende kahkaha attim.muhabbet ederken saatin farkina varmamişiz.yavaşça doğruldu.ben artık gideyim dedi.birden yuzumun asıldigini görünce gulumsedi.eliyle yanağimi okşayıp konustu.

-merak etme artık hep seninleyim.yine gelirim

Bunu söylemesiyle kalbim yerinden cikicak gibi oldu. Kapıyı kapattigimda derin bir nefes aldım.yüzüme kocaman bir gülümseme takındı.içimde anlatamadigim bir huzur neşe vardı.yatagima süzülüp uyumaya karar verdim.ne de olsa yarın okul var.televizyonu kapatıp dünden kalan pijamalarımla yatağıma yattim.arası düşünürken uyuya kalmışım.

AŞKIN SESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin