Sana dokunmak istiyorum, bana izin ver dedi, heyecandan ölebilirim... Ellerim buz gibi oldu, vucudumu bi sıcak bastı duyduğum karşısında. Bi cevap vermek zorundayım sanırım, düşün deniz düşün....ne diyebilirim ki iç sesimle tartışıyorum kulağımda da arasın nefesi, düşünemiyorum şu an da. Tamam tamam buldum;
-Aras ben.. şey.. Evet demem yanlış olur. Dediğimde hemen kendini çekti ve konuştu.
-özür dilerim deniz.
-beni yanlış anlama henüz çok erken bişey yaşamak için gibi geliyor..
Beni dondurdu ve gozlerime baktı
-haklisin ben acele ettim biraz çünkü sen çok güzelsin deniz yanı anla işte ben seni seviyorum bu yüzden her şeyi seninle yaşamak istiyorum ama her şey istediğin zaman olucak güven bana istemedigin hiç bisey için zorlamam seni.
-teşekkürler ederim . deyip yanağından optum, gulumserken gozleri parladı.anlimdan öptü ve hadi uyu dedi gözlerimi kapattim ve uykuya daldık.************
Gözlerimi açtığımda dünyanın en güzel iki gözüyle göz göze geldim.gulumsedim
-ne zamandir beni izliyosun?
-yaklaşık 1-1 buçuk saat falan, çok güzelsin, çok masumsun..
Gülümsedim
-teşekkur ederim. Yastığı kaldırıp oturup yaslandı yanıma otur dedi
- saatlerdir seni izliyorum bi opucuk yok mu ?
-tabiki var deyip yanagina yaklastigimda birden bana döndü ve dudağımdan öptü.
Gulumsedi ve ben yine kıpkırmızı oldum.
-sen yine kizardin
-şey.. Bunu beklemiyordum sadece ama
-ama ne ? Dedi çapkın bir gülümseme atıp
-ama etkilendim dedim sonra da seksi bir bakış attim, yutkundu şaşkınca bakıp
- bana öyle bakmasan mı?
-nedenmiş o dedim ona yaklaşıp
-şey...heyecanlaniyorum dedi ve elimi tuttu kalbinin üstüne koydu gerçekten de çok hızlı atıyordu. Bana baktı ve sevimli bi bakış attı, bende ona gulumsedim.
Hala göz gözeyiz... Başka yere mi baksa acaba artık, niye gözlerini benden ayırmiyor? Yaklaşmaya başladı..ve sıcak, puruzsuz dudağı dudagimla birleşti. Sanki hem bunu istiyor gibiydi, alt dudagimi küçük küçük öpmeye bense ona karşılık vermeye başladım. Opusmemiz daha da hızlandı, kolumdan tutup beni ustune çekti kucağına oturttu, opusmeye devam ediyoruz, bir elini yanagima koydu bir eli belimde... Eliyle saclarimi bi tarafa aldı ve boynumu öpmeye başladı. Biraz daha aşagi inip yavasca dudaklarima cikti. Kalp ritimlerimiz, nefes alış-verislerimiz hızlanmaya basladi. Daha hızlı opusmeye başladık belimden cekip kendine daha da yaklaştırdı. Ateş ve barut gibiyiz.. Ama durmaliyiz iç sesimden kurtulup kendimi geri çektim.
-durmalıyız
-zorlama yok, tabiki
-tesekkur edip gulumsedim ve banyoya koştum çok çişim gelmiş..geri döndüğümde yemek hazırlayıp yemek yedik. Bugün cumartesi olduğundan rahattik. Salona gidip koltukta oturduk. Birbirimizi daha yakından tanımak için soru cevap oynadık hem gulduk hem merakimizi giderdik güzel bi gün geçirdik ve günler geçtikçe daha çok etkilenmeye başladım ondan..
Saat 23.00 olmuştu. Uykum geldi diyecekken uyuya kalmışım yine beni kucaklayıp yatağa götürdü, ve yatırdı arasta yanıma yatip belime sarıldı ensemden öpüp iyi geceler güzellik dedi ve beraber uyuduk...