Part 5

244 26 6
                                    

Shkova tek dhoma dhe hoqa fustanin, vesha nje bluze te zeze, dola nga dhoma dhe shkova tek zyra e Massimos, hyra brenda dhe shkova tek tavolina, pash qe ajo me kishte sjell ato qe i kerkova,pash qe siper tavolines ishin ato tre dosjet, u ula ne karrike dhe po mendoja ke te hapja por pas disa sekondash mu kujtua dosja e bardhe qe prindrit me kishin len ndoshta ka ndonje gje ne lidhje me luciferin, mendova kam kohe boll qe ta lexoj derisa te vin ata sepse rruga eshte 1 ore e gjyse dhe un e bera per gjyse ore. Hapa dosjen e bardhe
dhe aty ishin 3 zarfe, mora ate qe ishte ne krye, pash mrapa saj dhe ishte e shkruar: Per Marbelin Nga mami dhe babi, hapa shishen dhe piva nje gllenke me pas hapa letren dhe vazhdova te lexoja;

"Marbel e shtrenjta jone, kur ti te lexoshe kete leter ne nuk do jemi mund te jemi pran teje. Marbel e shtrenjta ime mami jote te kerkon falje per cdo zenke qe kemi bere bashk,nuk doja qe ti te mesoheshe me mafian, nuk doja qe tet te humbisja. A e din qe gjithmon kur te shifja qe yt ate te merrte per te te mesuar qe te gjuajtur me arme mendoja se do te te humbisja nga qasti ne qast. Shpir dije se un dhe babai yt do jemi krenar per cdo gje qe ti te besh, per cdo vendim qe ti do marresh. Un dhe babai yt te kemi mbajtur diqka te fshehte nuk e di neqoftese te kujtohet Luciferi por e di qe nuk e ke harruar, ai eshte gjall. shpresoj qe ti te na falesh qe nuk te treguam me pare, e di se nqoftese ne do ishim gjalle nuk do na falshe qe nuk ta treguam dhe ta mbajtem te fshehte, per fajin tone ti kalove nje trame te madhe psikologjie,per fajin tone ti u shtrove 1 vite ne spitalin e traumave me von dole, ishe vetem nje femi ne nuk e dinim qe vdekja e rreme e Luciferit do dikonte shum keq tek ty dhe tu deshten 4 vite e gjysem qe ti te permirsoheshe shpresoj te na falesh, ishte i gjith faji jon qe ti per pak sa nuk tentove te vrisje veten, donim qe Luciferit te mos i ndodhte gje sepse te tjeret e moren vesh per te dhe Alfredo planifikoi vrasjen e tij po ndodhi nje gabim ti nuk duhej te ndodheshe aty, ti pe cdo gje,ne u munduam qe te mbanim te fshehte qe Luciferi eshte gjalle qe atij te mos i ndodhte gje por duke u munduar te mbrojm jeten  e Luciferit shkatrruam tenden. E di qe per ty do jete shum e veshtire qe te na falesh, e di qe as tek varrezat nuk do vish te na shofesh per nje periudh kohe por kjo nuk eshte problem bija ime sepse e dim qe ky eshte gabimi me i madh i jetes sone qe kemi bere. Perveq kesaj ne kemi diqka tjeter qe nuk te kemi treguar. Ti dikur kishe nje vella,ai ishte vetem dymuajshe kur ate e moren nga ne, 3 vite mbas rrembimit te tij nuk po gjenim asgje menduam se ai kishte vdekur por nuk ndaluam asnje sekond duke kerkuar per te, kerkuam e kerkuam me vite te tera, nje dit para 15 vjetorit tend  te ditlindjes morem vesh qe ai ishte gjalle nuk donim qe ne ditlindjen tende te mos ikim qe kshu vendosem te iknim ne mesnate. Vellai yt eshte vetem 6 vjet me i madh se ti, ne zarfin tjeter ke te gjith te dhenat qe te duhen per te dhe besoj qe ti ta gjesh sepse e di qe ti mundesh. Shpresoj te na falesh zemra jone. Ne do jemi gjithmon krenar per ty. Te duam shum Marbeli jone."

Po qaja, por nuk e kuptova nga gezimi qe kam nje vella apo nga merzia qe ata nuk me treguan asgje ne lidhje me keto. Kisha pi 2 shishe e gjysem dhe akoma sme kishte zene si ishte e mundur? Fshiva lotet dhe sa po behesha gati te hapja zarfin e dyte degjova Massimon duke bertitur, nuk leviza nga vendi se e dija se neqoftese do qohesha do rrezohesha, brenda hyri nje Massimo i terbuar pas tij erdhi Luciferi si duket ju qenkam dhimbsur sepse po shifja miniken e fytyres se tij qe mesaduket shprehte shqetsim, me pas erdhen te gjithe te tjeret. Po i shifja te gjith dhe buzeqesha me cepin e buzez, piva nje gllenke dhe e kalova shpejt dhe medogji pak fytin

MASSIMO - QA TE THA MENDJA QE U LARGOVE NE ATE GJENDJE DHE PO HECJE SI E MARR (po bertiste me te madhe)

Po beja gjasme sikur po pastroja veshet dhe po qeshja, e pash ne sy dhe po qendroja serioze

MASSIMO - ME TY PO FLAS A NUK KUPTON, po sikur te kishe ber aksident? (po bertiste ne fillim dhe me von e uli volumin e zerit)

Asnjeri nuk po fliste vetem po me shikonin, uktheva shishen me fund dhe e perplasa ne mure.

MASSIMO - MARBEL, FOL DREQI TA HAJE FOL (po bertise perseri si kafsh spo e duroja dot)

MATTEO - Boll dreqi ta haj mos bertit ma Massimo (mori nje karrige dhe erdhi afer meje dhe u ul ne karrigen qe mori, te gjith po shifnin Matteon se cfare po bente) Hej Marbel pse u largove ashtu (po me fliste me nje ton te bute dhe me vendosi duart e tij ne fytyren time dhe po me shikonte ne sy) Pse nuk flet kukull, (pa shishet e alkolit dhe me pas me pa mua ne sy) pse ike ne kete gjendje?

MARBELI - Heh edhe me pyesni

Vazhdova quke buzeqeshur me cepin e buzes, hoqa fytyren nga duart e Matteos dhe mora dy zarfet qe ishin ne dosjen e bardhe, mora ate qe shkruante; Per Marbelin, Nga Luciferi e hapa dhe te gjith po me shifnin se cfare po beja.Hapa zarfin dhe pash qe aty brenda isha un dhe Luciferi kur ishim femije dhe e ktheva mbrapa e ne te shkruante Feliksi & Gjarpri, lash foton ne tavoline dhe po germoja ne raft per ndoonje cakmak, e gjeta, mora foton dhe po e shifja dhe vazhdova duke folur por nuk i hiqja syt nga fotoja

MARBELI - Per 4 vite e gjyse vuajta nga vdekja e rreme e Luciferit pos askush nuk me tregoi te verteten qe ai ishte gjalle dhe me lat duke vuajtu. HEH (ndeza qakmakun dhe po digja foton dhe po e shifja duke buzeqeshur, me pas qova syt dhe ju thash) Poooor nuk ka problem se un vuajta, tani mua nek me intereson me se je gjalle Lucifer (po e shifja ne sy) per mua vdiqe para 10 vitesh. (u qova ne kembe dhe po mblidhja te gjitha dosjet qe ishin te miat dhe dilja nga dera dhe ju thashe) Nuk ka problem te gjith me rrall do e paguani (dhe dola nga aty )


Jam paksa kurioze, po ju pelqen historia ime e pare deri tani?!

FeniksiWhere stories live. Discover now