BAB 6⛓️

12 0 0
                                    


   " So lepas ni kita terus go ke macam mana? Atau kita ada singgah ke mana mana lagi? "

   " Okay, lepas ni kita terus ke penginapan syarikat parents aku juga. Kita bawa Nadine... eh wait! Where's Nadine? "

   " Tadi nad kata nak pergi tandas kejap "

   " Tandas? Kenapa tak cakap dengan aku! Kalau orang black nampak dia jalan sorang.. "

Percakapan Aniq terhenti dan mata nya tertumpu kepada Nadine yang sedang dibawa masuk ke dalam sebuah kereta.

   " NADINE! "

Aniq berteriak, lalu berlari dengan sepantas yang mungkin untuk mendapatkan nadine.

   " WEY jom jom! "

Mereka semua berlari sepantas mungkin membantu aniq mendapatkan nadine.

   " Heys! Bod*h, orang orang cobra memang tak sah kalau tak ganggu kerja aku! Pui "

   " Eishh! Lepas lah! "

Aku dapat menolak tangan orang itu dan terlepas daripada ditekup.

   " Hey pompuan! Kau dah buat Salah kau kena tanggung lah! "

   " Kau pehal? Kau ingat aku takut lah dengan kau HAH! "

   " Oh kau melawan? Biar aku bagi kau makan penampar aku! "

Tidak sempat aku mengelak, aku hampir pengsan dengan tamparannya.

   " HAHAHA sakit tak? Sakit tak? Aku tanya ni? OI POMPUAN! "

Dia meninggikan suara sambil menarik kuat tudung aku.

   " Bod*h! "

Aku bertindak cepat, dengan menendang aset pentingnya.. dan pukul pada bahagian muka. Dengan cepat aku bangun dan keluar daripada kereta. Terlihat aniq dan lain-lain berlari mendapatkan aku.

   " Nad! Kau okay tak?

   " A..aku okayy! "

Aku tercungap-cungap sedikit selepas ditekup dan dapat melepaskan diri daripadanya.

   " Eiii SI*L! Kau boleh tak jangan ganggu kerja aku! "

   " Kau ingat black hantar kau untuk dapatkan dia, akan dapat lah? TAK AKAN! "

   " Heyy! Kau lupa ke? Apa yang aku nak, aku akan dapat! Kau faham tak? "

   " Hah! Jangan harap! Dia dengan aku, kau memang tak akan dapat! Baik kau blah lah "

   " Hey! Hey bro! Kau kenal aku, aku kenal kau, kau mafia bro! Mafia... dia dah pukul orang mafia bro! Takkan nak lepaskan macam tu je? "

   " Dia pukul orang kau, bukan orang aku! Dan untuk pengetahuan kau! Dia tak pukul orang kau sampai mati! Aku yang pukul, campak dia sampai mati! "

   " Wow wow, wait bro! Kau serious lah ni? HAHAHAH (sambil tepuk tangan) bravo bravo! Tahniah bro! Okay okay, aku lepaskan dia.. tapi aku tak akan lepaskan kau! Cau. "

Orang fairuz, berlalu pergi dengan amaran tidak akan melepaskan Aniq.

   " Aniq... "

   " Kau.. tak perlu risau lah, aku tahu apa aku buat "

   " Tapii aniq... Kau tahu kan dia tak akan lepaskan kau? "

   " Yaa aku tau, tapi sekarang ni kau kena  risau diri kau! "

Mafia !Where stories live. Discover now