𝙑𝙄 - 𝙒 𝘿𝙧𝙚𝙖𝙢 𝙎𝙈𝙋?~

576 28 39
                                    

POV: Tubbo

Razem z Y/N, pokazałem jej na czym polega Minecraft. Była bardzo szczęśliwa że gra ze mną. 

-To co teraz robimy?-Zapytała Y/N

-Możemy iść na spacer- Powiedziałem łapiąc Y/N za ręke.

-T-tak- Powiedziała Y/N rumieniąc się.

Wziąłem portwel i klucz od domu. Kiedy wyszliśmy, dalej trzymałem Y/N za ręke. Bardzo mi się to podobało, po jej oczach zobaczyłem że   też jej się to podoba.

-W-Wiesz Tubbo, lubie jak trzymasz mnie za ręke~ Wyszeptała zarumienina Y/N

-Ja też lubie, Y/N- Uśmiechnąłem się.

Razem z Y/N szliśmy dalej i dalej, aż do parku
W parku wyciągłem koc i zaczęliśmy patrzeć sobie w oczy...Ale nie wyznaliśmy jeszcze tych uczuć...Może zaraz będzie ten czas?...

-Masz ładne oczy...Toby~ Zarumieniłem się, kiedy Y/N to powiedziała, poczym schowałem swoją twarz w moich dłoniach

-Twoje są bardzo śliczne~Odpowiedziała

POV: Y/N
Bardzo przyjemnie mi się z Tobym rozmawiało. Dostawałam motylków kiedy Toby patrzył się w moje oczy, i głaskał moje włosy.

-Jesteś naprawde uroczy!- Wykrzykłam ubierając Tubbo wianek, który dla niego zrobiłam.

-A ty jeszcze bardziej~ Zarumienił się, poczym splotł nasze ręce.

Nigdy nie myślałam że tak silna więź jest między nami. Myślałam że Tubbo traktuje mnie tylko jako przyjaciółkę, a tu okazało się że czujemy do siebie coś więcej... Czy on czuje to samo??

-T-Tubbo~ Przytuliłam go.

-Dziękuje bardzo za tą troskę, i za te chwile które spędziliśmy.- Powiedziałam

-Ależ Y/N...- Toby wziął moje ręce i kazał wstać. Następnie kiedy wstałam pokazał nam pole tam gdzie on chciał iść.

Gdzie Tubbo kazał, tam poszliśmy. Miejsce wyglądało tak:

Plaża wyglądała ślicznie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Plaża wyglądała ślicznie. Spędziłabym tam z Tobym cały dzień... Nagle Toby klęknął i powiedział:

-Droga Y/N...- Tubbo klęknął, a ja zobaczyłam że w ręku coś trzymał.

-B-bo ja chciałem ci powiedzieć że...- Tubbo wziął oddech.

-Oficjalnie dostałaś się do Dream SMP!- Tubbo wykrzyknął a ja byłam w szoku.

Moje największe marzenie się spełniło...

-Boje się, że będą na mnie hejty...- Powiedziałam ze smutkiem.

-Y/N. Kiedy będą na Ciebie hejty stane w twojej obronie. Nie pozwole żeby ktoś Cię skrzywdził, tylko dlatego, że jest ktoś o Ciebie zazdrosny czy cię nie lubi. Obiecuje że nikt cię nie skrzywdzi~ Powiedział Tubbo przytulając mnie.

-A dzięki komu jestem w Dream SMP?- Zapytałam

-Dzięki Tommy'emu. Powiedział że jesteś bardzo Pog i poprosił Claya, aby Cię na ten serwer dodał- Powiedział Toby, a mi zaczęły lecieć łzy z moich oczu....

To dzięki niemu spełniło się moje największe marzenie...

-Y/N, Nie płacz.. Mam dla Ciebie jeszcze jedną niespodziankę.- Powiedział Tubbo ocierając moje łzy ze szczęścia.

-Ale Toby... Dziękuje za te prezenty naprawdę!- Wyszeptałam

Razem z Tubbo, poszliśmy do domu.

CDN...
(7 rozdział! Yen rozdział dedykuje soczekWkartonie mojej przekochanej samiczce <333 - Autorka)

~𝙈𝙮 𝘽𝙚𝙚~ 𝙏𝙪𝙗𝙗𝙤 𝙭 𝙍𝙚𝙖𝙙𝙚𝙧 ♥Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz