נשמעו דפיקות בדלת החדר של הארי. הוא ניגש בחוסר רצון ופתח את הדלת.
״בוקר טוב. השעה 7:10.״
״-טוב, תודה.״
הארי התלבש ועבר לכיתה, לא באמת עניין אותו השיעור. אבל נושא השיעור היה מוזר ולא כמו בכל בית ספר, לא משהו שמדברים עליו בדרך כלל.
״אז כולכם מסכימים שרצח זה הכי גרוע, ואחר כך התעללות מינית בילדים ואונס. עכשיו, העלמת מס, לעומת הונאת רווחה. מה דעתכם?״
הילד שישב שולחן ליד הצביע, אם הארי לא טועה. קוראים לו וולטר.
״כן? וולטר?״
״בהונאת מס בדרך כלל מרוויחים סכומים גדולים. זה אומר שהאדם תרם לחברה, יצר מקומות עבודה וכו'.״ ענה וולטר.
״טוב. סטלה?״
״אנשים שמרמים את מערכת הרווחה לא תורמים כלום. הם רק לוקחים, אז זה גרוע יותר. אידיוט.״
״סטלה, מספיק. הנרי?״
״אם המיסים היו נמוכים יותר, חברות לא היו צריכות לעבור למדינות אחרות. קחי את האחוזה של אבא שלי, לדוגמא הם מתקשים לגמור את החודש בגלל המיסים הגבוהים.״
לפתע גיחוך נפלט מהילד שישב שורה מקדימה, הארי ישר נזכר שזה הנער מהקהלה ששר באותו היום בכנסייה.
״לואי, תרצה לשתף אותנו בדעה שלך?״
׳לואי׳, שמו התגלה גם להארי.
״זו שאלה מוזרה. למה זו "העלמת" מס אבל "הונאת" רווחה? זה בסדר שעשירים ירמו, אבל לעניים אסור?״ ענה לואי.
הארי הקשיב לדבריו בזמן שלואי פנה אל הילד מאחוריו אשר אמר את הדברים מקודם.
״זה לא נקרא "רווחה" אצל עשירים, זה "ניכוי". אתה יודע כמה אבא שלך מקבל בשנה?״ המשיך לואי.
״ומה לעזאזל אבא שלך עושה?״ שאל הילד את לואי.
״שמור על הפה!״ צעקה המורה.
״כולנו יודעים מי מהם מקבלי הרווחה הכי גדולים.״ מלמל לואי לסוף דבריו.
״לואי!״ צעקה המורה שוב.
—
הגיע ארוחת הצהריים, חלק מהבנים כבר ישבו בשולחן וחלק עדיין לקחו צלחות מהעמדת הסכומים והצלחות.הארי תפס בצלחת אחת והגיע השלב לבחור את מקום הישיבה. במקום להסתכל ולחפש את אגוסוט, עיניו פגשו את לואי שכבר ישב.
הארי לקח אוכל בצלחת, התקדם אליו והתיישב מולו.
״לא ידעתי שאתה שייך למחלקה הזו.״ אמר משום מקום הארי ללואי.
״אני לא.״ ענה לואי תוך כדי ששיחק עם האוכל בצלחת.
״אבל אתה אוכל איתנו? לא?״
YOU ARE READING
Young Royals L.S
Romanceהנסיך הארי מסתגל לחייו החדשים בפנימייה היוקרתית הילרסקה, ומגלה שלא פשוט כל כך ללכת עם הלב. פאנפיק לארי שמבוסס על הסדרה Young Royals. מכיל: שפה בוטה~ קטעים מיניים~ סמים/אלכוהול בכמות מוגזמת~