הארי נכנס לכנסייה שעל במת הכנסייה מונח ארון קבורה של אחיו, המקום בו תתקיים ההלוויה.
הוא עלה לבמה והתקרב לארון, הניח את ידיו עליו וזכרונות עברו בו, מחשבות ופלאשבקים שלא ישכח. מבטו היה קר וללא הבעה, אבל היה אפשר לראות דרך עיניו את הכאב השקט.
אחרי שעה כולם מילאו את המושבים בכנסייה, הארי אימו ואביו עמדו ליד הקבר בזמן שחיילים עולים לבמה בקצב אחיד כדי לאחוז בארון וללוות אותו.
אימו מנגבת את הדמעות והארי צופה בהכל, עיניו החלו לנצוץ ותחושה קרה תקפה אותו בכל מקום. הוא הרגיש צמרמורת מגעילה שוטפת את גופו.
החיילים נעמדו בין הארון קבורה, ארבעה בכל צד.
״ימינה, פנה!״ צעקו להם והם הסתובבו עם גופם אל הארון.
הארי ראה את זה קורה והרגיש את ליבו מתכווץ בכל שניה שעוברת, אחיו נמצא שם... בפנים.
ישר כשהחיילים הסתובבו אל הארון, כל הקהל שישב במושבי בית הכנסת קמו על רגליהם.
״היכון!״ צעקו לחיילים והם ישר אחזו בארון.
״הרם!״ צעקו לחיילים והחיילים הניחו את הארון על כתפייהם.
״קדימה... צעד!״ צעקו להם בזמן שהארי אחז בידו של אימו.
אוגוסט גם כן היה שם, הסתכל על הכל קורה מול עיניו ולא הבין מתי זה הספיק לקרות. הרי לפני כמה ימים הם דיברו בפייסטיים והכל היה, נורמלי..
הארי הרגיש את ידיו רועדות ואת רגליו קרות, הוא התחיל ללכת אחרי החיילים שכבר התקרבו ליציאה מהכנסייה.
הארי כבר שכח איך הוא לא אוהב מבטים עליו, והיום המבטים האלה חזרו. אבל הם לא חזרו אליו כי הוא נסיך, הם חזרו אליו כי אחיו נפטר וזה אומר- שהארי הוא יורש העצר.
—
לואי: חושב עלייך. מה שלומך, הארי? אני כאן בשבילך. מתחיל לדאוג.-כתב לואי להארי שלא זמין כבר ימים שלמים, ובזמן שכתב את ההודעה שודרה ההלוויה של ליאם. ושם לואי ראה את הארי, הולך אחריי החיילים שעל כתפיהם מונח הארון.
בזמן הזה התלמידים התעוררו לבוקר לא שגרתי, כולם ישבו סביב הטלווזיה וגם כן צפו בהלוויה. לכולם בלי יוצא מן הכלל עמדו דמעות בעיניים.
—
נגמרה הלוויה, הגיע הערב בביתם השקט של הארי. ארוחת ערב.הארי הניח את צלחות האוכל על השולחן והתיישב, בזמן שאביו הניח עוד צלחות.
״אתה יודע, חשבתי..״ אמרה אימו כשנכנסה למטבח.
״מחר, אם אתה מרגיש מוכן לזה, תוכל לשבת בישיבת הבוקר וללמוד את התפקיד.״ המשיכה כשהתקדמה לשולחן והתיישבה ליד הארי. (-הכוונה ללמוד את התפקיד של ליאם, יורש העצר.)
YOU ARE READING
Young Royals L.S
Romanceהנסיך הארי מסתגל לחייו החדשים בפנימייה היוקרתית הילרסקה, ומגלה שלא פשוט כל כך ללכת עם הלב. פאנפיק לארי שמבוסס על הסדרה Young Royals. מכיל: שפה בוטה~ קטעים מיניים~ סמים/אלכוהול בכמות מוגזמת~