הגיע הבוקר, עוד מעט אמור להתחיל שיעור הראשון להיום.
הארי היה באזור הלוקרים, מוציא את מה שצריך לשיעור.
לפתע שמע את צלילי הפסנתר מתנגנגים מחדר המקהלה.
הוא סגר את הלוקר והתחיל להתקדם לדלת החדר של המקהלה, שהייתה כבר חצי פתוחה.הוא נעמד והסתכל מבחוץ, ראה את לואי מנגן על הפסנתר. אפשר לומר שניסה לנגן, לא כל כך צלח לו.
״היי.״ אמר הארי לפני שנכנס וכל תשומת ליבו של לואי נפלה אליו.
״היי.״ ענה
״מה זה השיר הזה?״ שאל והתקדם, וכשראה את התווים הבין ישר.
״אה, ההמנון של הילרסקה.״ הבין הארי בזמן שלואי עוד מנסה לנגן ולהוציא את הצלילים הנכונים.
״אתה מנגן את תפקיד הסופרן. אתה צריך למגן את המלודיה. אתה טנור, לא?״ שאל הארי.
״כן.״ ענה לואי באנחה והמשיך לנגן.
״לואי. אתה לא יודע לקרוא תווים?״ שאל הארי בחיוך שעלה על פניו מיד.
״לא, אני מנסה ללמוד.״ ענה והרים את מבטו אל הארי.
״אבל שמעתי אותך מנגן ממש יפה.״
״אני מנגן משמיעה, אבל... תראה לי איך. נגן.״ ביקש לואי.
הארי בא להתיישב ולואי ישר פינה לו מקום על הכיסא.
הוא התחיל לנגן, לואי ניסה להתרכז על ידיו וללמוד. אך מבטו ישר עלה אל פניו של הארי. הוא הסתכל עליו בחיוך קטן שבקושי היה אפשר לראות.
כשהארי סיים הוא החזיר את תשומת ליבו אל לואי, שמחמא לו כפיים.
״נראה אותך, עכשיו כשאתה יודע איך.״
״אה, כן.״ ענה לואי וגירד בראשו.
לואי התחיל אך זה עדיין היה נשמע לא תקין, זה אולי כי הוא בכלל לא הסתכל. אולי.
״לא, תתחיל עם שלושת האלה.״ הצביע הארי על מקלדת הפסנתר.
והפעם לואי התחיל להצליח, זה אולי היה קצת תקוע כי הוא לא לגמרי ידע מה בא אחרי מה. אבל זה הצליח.
״כן, יפה מאוד!״ צעק הארי בהתלהבות.
״אז... בקשר למה שקרה בשישי...״ הזכיר לואי משום מקום כשידיו עזבו את מקלדת הפסנתר.
הוא התחיל לדבר והבעת פניו של הארי ישר התחלפה לשלילית או מדואגת. מאותו היום זה לא יצא מראשו, הוא עדיין לא יודע מה הוא חושב על זה. אבל הוא חייב להתרחק לבנתיים, לפחות לחשוב על זה יותר.
״זה היה... רציתי לומר..״ ניסה להמשיך לואי כי הארי אפילו לא הגיב.
״אולי כדאי שנשכח מזה.״ קטע אותו הארי עם טון קר.
YOU ARE READING
Young Royals L.S
Romantizmהנסיך הארי מסתגל לחייו החדשים בפנימייה היוקרתית הילרסקה, ומגלה שלא פשוט כל כך ללכת עם הלב. פאנפיק לארי שמבוסס על הסדרה Young Royals. מכיל: שפה בוטה~ קטעים מיניים~ סמים/אלכוהול בכמות מוגזמת~