Chapter 6

314 29 21
                                    

״את חייבת לשלם על שני הסימסטרים. חשבתי שתוכלי לסדר את זה.״ ביקש אוגוסט מאימו בשיחה האישית שלהם מחוץ לבית ספר.

״אין לי סכומים כאלה. תצטרך להנזיל כמה נכסים. יש דברים באורנס. אדמות, אמנות... תקבל עליהם פי כמה יותר משכר לימוד.״

״אני מעדיף למות.״

״אפילו קארל יוהאן לא הצליח לשרוד בזכות שם המשפחה שלו.״

״את בהחלטת לא הקלת עליי.״

אוגוסט הבין סופית שאין לו כסף בכלל. יש לו יותר מדי חובות לשלם, הסמים, אלכוהול, שני סמסטרים. הוא הרגיש שלאמא שלו אפילו לא אכפת. הוא משקיע למען הבית ספר הזה כל כך המון, והיא לא מוכנה לשלם את הסמסטר.

״טוב. בסדר. עכשיו אני יודע כמה אני חשוב לך. מעולה, אני לא צריך אותך.״

״אתה יכול לסמוך עליי אוגוסט.״

״לא, מעולם לא הזדקקתי לך. אני יכול לדאוג לעצמי כמו שאני עושה את זה כשאני פה לבד. את יכולה לנסוע הביתה, אני נשאר כאן בסוף השבוע.״

כשאוגוסט עזב את אימו מאחור לואי ראה את כל זה מהצד כשהיה עם אחותו וג׳והאנה, כשבדיוק הסתובבו בגינה ליד בית הספר.

״תשמעו, אתן יכולות ללכת. יש לי משהו לסדר.״ אמר פתאום לואי לאימו

״אתה לא בא?״ שאלה

״זה בסדר. אחזור באוטובוס מאוחר יותר.״ אמר להן וישר התקדם בהליכה מהירה למקום שראה את אוגוסט הולך אליו לפניה כמה רגעים.

הוא המשיך ללכת אחריו, מנסה להגיע אליו כמה שיותר מהר.

״היי!״ צעק לו מרחוק תוך כדי שהתקדם אליו.

״אוגוסט!״ צעק את שמו בכעס והמשיך לעשות את דרכו אליו.

״לא עכשיו, טוב?״ ענה לו אוגוסט, מנסה לשמור על קול נמוך.

״עצור, אני מדבר איתך.״ דורש לואי, עד שרואה שאוגוסט מתעלם ממנו לגמרי. הוא משלים את דרכו אליו בריצה קצרה, תופס בידו ומסובב אותו אליו.

״אתה חייב לי כסף.״ הזכיר לואי עם מבט זועם על פניו.

״אתה חייב לי אחרי כל מה שעשיתי למענך היום.״ צעק עליו אוגוסט. לואי ידע שזאת המטרה שלו, הוא ידע שהוא הולך להשתמש בזה. אבל לא יכל לומר כלום ליד אימו.

״מה? לפחות תגיד לי מתי יהיה לך את הכסף.״ ביקש ממנו בזמן שאוגוסט ממשיך בדרכו ולואי שוב מסובב אותו אליו.

״רד ממני, טוב?״ צעק עליו ודחף את לואי רחוק ממנו.

״אתה פסיכי לגמרי!״


הגיע הלילה, חלק מהתלמידים כבר נכנסו לחדרם. ולואי, במקום לחזור הביתה קרא לאלכס וזאין לפנימייה כדי לעדכן אותם במה שקורה.

Young Royals L.S Where stories live. Discover now