״ווילאם על השולחן!״צעקו כל הבנים בארוחת הצהריים בפנימייה. הם צעקו ודפקו יחד על השולחן.
בדרך כלל אחרי מסיבות, כשידוע לכולם שמישהו שכב עם מישהי דורשים ממנו בארוחת הצהריים לעלות על כיסא ולפרט על הכל.
ווילאם עלה בגאווה על השולחן. ובזמן הזה, בחדר אוכל של הבנות קורה אותו הדבר, רק הפעם עם אדיסון.
מדיסון גם כן עלתה על הכיסא והתחילה לפרט.
״מי?״ שאלה אחת התלמידות.
״וויליאם... מה שמו? מי"ב״
ובזמן הזה פירט וויליאם גם כן.
״מדיסון מקוי!״ צעק בגאווה.
״ו..מה קרה?״ שאל אוגוסט בחיוך מתגרה.
״אוליי..- היא קצת ירדה לי.״ כל הבנים הריעו והתלהבו.
״כן, אבל איך היה?״ שאלו הבנות את מדיסון גם כן בחדר הסמוך לבנים.
״היה... בסדר, אני מניחה.״ ענתה לבנות.
״תשע מתוך עשר.״ סיפר וויליאם לבנים בחדר האוכל ליד.
״אתם זוג?״ שאלה פליס את חברתה.
״לא, אלוהים, לא. סתם הייתי משועממת.״ ענתה וצחוק התפרץ בחדר אוכל של הבנות.
השיחה בחדר אוכל של הבנות הסתיימה, אבל של הבנים, רק התעמקה.
״יש פה עוד מישהו שצריך לעמוד על הכיסא?״ שאל אוגוסט כשהסתכל על הארי בחיוך.
״עוד מישהו קיבל מציצה?״ המשיך לשאול ולרמוז.
״בטח יש עוד מישהו.״ אמר וויליאם
אוגוסט התקדם ליד השולחן עד שנעצר מאחורי הכיסא של הארי, מניח את ידיו על הכיסא ונשען מעט קדימה מעל הארי.
״הארי?״ שאל אוגוסט.
הארי הפנה את מבטו אל אגוסוט ושאר המבטים של התלמידים התמקדו בהארי.
״נעלמת אתמול מהמסיבה. עם בחורה, אולי?״
״מה?״ שאל בצחוק מאולץ ומביך.
״זאת פליס?״ שאל אוגוסט.
״לא.״
״לשולחן!״ התחילו לצעוק ולהרים את קולם שוב התלמידים, התחילו שוב להרביץ לשולחן בקצב מאוחד.
״-לא, לא לא לא.״ אמר הארי תוך כדי שצחק והניד בראשו.
״היי! תירגעו.״ צעק ראש הבית כשנכנס לחדר האוכל.
היחיד שלא צעק היה לואי, שישב מול הארי והסתכל עליו בזמן שהארי שיחרר נשימה עמוקה ונרגע מהלחץ שהושפע עליו.
—
אחרי הארוחה, פליס ישבה עם חברותיה וצפתה בהארי שישב לא רחוק מהם. כל רגע מבטה חזר אליו, עד שהארי קם ובא לעבור לידן.
YOU ARE READING
Young Royals L.S
Romanceהנסיך הארי מסתגל לחייו החדשים בפנימייה היוקרתית הילרסקה, ומגלה שלא פשוט כל כך ללכת עם הלב. פאנפיק לארי שמבוסס על הסדרה Young Royals. מכיל: שפה בוטה~ קטעים מיניים~ סמים/אלכוהול בכמות מוגזמת~