-1

6.4K 165 113
                                    

Koridorda hızlıca koşmaya başladım.Bu koridor hep aptal insanlar ile dolu olurdu hepsi şimdi nereye kaybolmuştu.Sikeyim!

Aniden üçü de karşıma çıktı.Ne bok yiyecektim?Asamı da kırmışlardı.Cidden biri gelmezse bu itler beni burda öldürebilirlerdi.

Bir ümitle cebimden annemden yadigar kalan bıçağı çıkardım.Bu bıçak;bir kişide iki dakika boyunca neresine saplarsan orasında kesikler oluşturuyordu.Ama bu etki iki dakika sonra sona eriyordu.Büyüyle engellenemeyen bir bıçaktı,kalıcı bir hasar bırakmıyordu ama düşmanla savaşırken kişiye oldukça zaman kazandırıyordu.Umarım bu üçüyle baş etmem içinde bana uygun olan zamanı kazandırırdı.

Bıçağı hızlıca elime aldıp sarışan çocuğun bacağına sapladım.Acıyla bağırıp yere düştü.Yanındaki iki kişi aniden üstüme doğru koşmaya başladılar.Hatırlamalıyım,hatırlamalıyım.Birisinin bacağına hızlıca vurdum ve sendeleyerek yere kapaklandı.Eğer kavgadaysanız ve düzgün dövüşemiyorsanız o kişinin bacaklarına hızla vurun çünkü kişiyi ayakta tutan bacaklarıdır.Yanındaki çocuğu hafifçe gömleğinden tutup yere doğru eğip aynı anda karnına ve sırtına vurdum.Onu sertçe yere fırlatıp sarışın olan çocuğun bacağından bıçağı alıp kaçmaya yöneldim ama biriyle çarpıştım.

"Tebrikler Nova,orduma katılmayı hak kazandın."



(Merhaba,uzun zaman sonra sizinleyim.Bu sene lgs senem olduğu için derslerime odaklanmıştım ve yazacak zamanım olmadı malesef ᗒᗣᗕ herneyse bundan sonra yine sizinle olacağım.Umarım kitabımın ilk bölümünü beğenmişsinizdir.Çok uzun olmasa da birşeyler yaşandı.Herneyse şuanlık bu kitaptayım.Diğerki bölümlerde görüşmek üzere ˘ ³˘.

Tom Riddle İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin