-7

2.4K 87 129
                                    

O böyle sorunca aklıma yasak ormana beraber gitmemiz gelmişti.

Karlı havada Riddle ile beraber yasak ormana doğru ilerliyorduk.

"Neden böyle bir havada yasak ormana gidiyoruz?"dedim sızlanarak.

"İksir yapacağız ve gerekli olan şeyleri bu ormandan toplayacağız."

"Hayır,neden yani neden beni yanına aldın?Dracoyu alsaydın ya da Pansy ne bileyim."

"Çünkü ilgimi sen çekiyorsun,hem de en güçlü cadılardan birisin."

İlgisini mi çekiyordum...

Birşey konuşmadan ilerlemeye başladık.Kar yağdığı için hava buz gibiydi ve ikimiz de ne kadar kalın giyinsek bile üşüyorduk.

Ormanın derinliklerine doğru geldiğimizde etrafı aramaya başlamıştık.İhtiyacımız olan şeyler bu tarafta olmalıydılar.

---

Yaklaşık bir saat sonra ihtiyacımız olan çoğu şeyi bulmuştuk.Riddle ile Hogwarts'a geri dönmek için yola koyulduk.

Etrafta dikkatlice gidiyorduk.Aniden arkamızdaki çalılardan sesler gelmeye başlamıştı.İkimizde adımlarımızı hızlandırdık,burda bu havada korunmasız bir şekilde büyü yapmak istemezdik.

Biz ilerlerken aniden önümüze birşey fırladı.Refleks olarak ikimiz de adımlarımızı geriye doğru attık.Daha dikkatli baktığımda bunun bir kurt adam olduğunu gördüm.

"Siktir,bu da nereden çıktı?"dedi Riddle sinirli bir şekilde.

Cidden buda nereden çıkmıştı.

Riddle asasını çıkardı.Ben çıkarma tenezzülünde bulunmadım.Madem lord olmak istiyordu beni bu yaratıktan kurtarmalıydı.Yani o kadar lord olacaktı bence bir kurt adam ile baş edebilirdi.

Riddle ona doğru yaklaşırken ben oradan sessizce uzaklaştım ve sonra koşmaya başladım.Yani kurt adamdan korkmuştum Riddle onu öldürsün umurumda değildi.Tek derdim kıçımı kurtarmaktı.

Koşarak giderken aniden yere düştüm ve  bacağımı birşey sardı.Korkudan çığlık attım.

Hafifçe ayağıma doğru dönünce ağacın köklerinin ayağımı sardığını gördüm.Aptal ağaçlar.

Montumun iç cebinden asamı almak için elimi uzattığımda asamı bulamadım.Siktir,koşarken düşürmüş olmalıydım.

Şuan tek umudum Riddle'ın gelmesiydi.

Umarım gelirdi.

Yoksa cidden sıçardım.

Ona bağırmak istiyordum ama Riddle yerine kurt adam da sesimi duyup gelebilirdi bu ihtimalde vardı.O yüzden bir süre sessizce bekleyecektim.

Ben orada cebelleşirken adım sesleri duydum.Umarım Riddledir,umarım Riddledir.

Ve evet oydu.

"Burada ne yapıyorsun?"

"Sence?"dedim sinirli bir şekilde bakarak.

"Beni orada yanlız bıraktın."

"Çünkü korktum."

"Hiçbirşeyden korkmadığını düşünürdüm."

"Bende birşeylerden korkuyorum,herneyse beni buradan kurtar."

Ona bacağımı gösterdim.Asasını cübbesinin cebinden çıkardı ve birkaç büyü söyledi ve ağaç kökleri bacağımı serbest bıraktı.

Tom Riddle İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin