-3

2.9K 112 165
                                    

Toplantıya geldiğimde daha çoğu kişi gelmemişti.Pansy,Draco ve Millie burdaydı.Zaten toplamda 14 kişiydik.

"Merhaba."

"Merhaba."dedi Millie neşeli bir sesle.Diğerleri cevap verme tenezzülünde bulunmamıştı bile.Aptallar.

Riddle'ın yanındaki boş yere oturdum ve toplantının başlamasını beklemeye başladım.

Yaklaşık yarım saat sonra herkes gelmiş ve toplantı başlamıştı.Bugünkü toplantı önemliydi galiba.

"Öncelikle,bugünkü toplantımızda aslında sizinle çok bir işim yok.Sadece Novaya bir görev vereceğim ama yine de sizinde dinlemenizi isterim."dedi net bir sesle.Acaba görevim neydi.Eğer manyak adam bana bir görev verdiyse saçma sapan birşey olmalıdır.

"Evet Nova,sana gelirsek.Görevin Gryffindor binasındaki Peter'ın elinde olan anahtarı almak."dedi.Ne Gryffindordaki birinden nasıl birşey alayım.Ben Slytherinliydim yani açıkcası bu biraz imkansızdı.Dediği kişi yüzüme bile bakmazdı.

"Peter,Gryffindor bölüm başkanı.Elinde kütüphanedeki gizli bölmenin anahtarı var.Normalde o aptal yere girebiliyordum ama yaşlı bunak artık sadece Gryffindor bölüm başkanının girmesine izin veriyormuş.Aptal adam muhtemelen planlarımı anladı."

Ben bu görevi yapamazdım.Hayır.Bir Gryffindorluyu nasıl kandıracaktım.

"Ben bu görevi yapamam.O bir Gryffindorlu ona nasıl yaklaşıcam.Bir şey dememe bile izin vermez."dedim sinirli bir şekilde.

"Güzel ve çekici bir kızsın Nova.İllaki bir şekilde o anahtarı elinden alırsın."

Ne ciddi miydi?Onun üstünde cazibemi mi kullanacaktım.Ne saçmalıyordu bu.

"Kusura bakma.Yapamam."dedim net bir ses tonuyla.

"Verdiğim görevler için birçok erkekle beraber olduğunu hatırlatayım Nova."dedi alay edercesine.

Bunu herkesin içinde demesi hoş değildi.Bu kişiler içinde dedikodum çıkacaktı.Belki yayılabilirdi de.

"Herneyse toplantı bu kadardı.Dağılabilirsiniz."

Herkes dışarı çıkarken ben çıkmadım.Bu yaptığını ona ödetmeliydim.

"Riddle."

Bana dönerek "Ne var?"dedi.

"Ne mi var?Herkesin içinde beni küçümsedin.Umarım farkındasındır."

"Evet farkındayım."dedi sırıtarak.

Sırıtması sinirlerimi bozmuştu.Yakasından tutarak duvara yasladım ve elimi yumruk yapıp ona vuracaktım ki kolumdan tuttu.

"Güzel bir pozisyonmuş.Ama vurmana izin veremem."dedi ve o beni duvara yasladı.

"Çekil kenara gidicem."dedim.

"Bana vurmaya cürret ettiğin için seni cezalandırmalı mıyım?"

"Cezalandıramazsın,çünkü senin için gerekliyim."dedim sırıtarak.

"Benim için o kadar da gerekli değilsin.Sadece diğerlerinden daha ön plandasın"

"Herneyse sonuçta gözünde önemli bir konuma sahibim."dedim ve onu itekleyerek toplantı salonundan çıktım.

Bugünkü yaptıkları sinirlerimi bozmuştu.Bana bu şekilde davranamazdı.Özellikle yaşadıklarımızdan sonra.

Hızlıca yatakhaneme gidip üstümü değiştirip yatağıma uzandım.Yarın şu Peter'in işini bitirmeliydim.Hangi yolla olsun yapmak zorundaydım.Yarın benim için biraz zor bir gün olacaktı o yüzden bunları kafamdan atıp kendimi derin bir uykunun kollarına bıraktım.

Bölüm Sonu.

Tom Riddle İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin