-4

2.6K 107 155
                                    

Sabah erkenden uyandım.Bugün diğer günlerden daha güzel olmam gerekiyordu.Çünkü 'cazibemle' Peter denen kişiyi ayartmam gerekiyordu.Yani başka nasıl yapacaktım ki.

Slytherin salonuna gittim.Öncelikle Peter'ın kim olduğunu öğrenmem gerekiyordu.Bunun için herkesi tanıyan Adrian'ın yanına gittim.

"Merhaba Adrian."

"Meraba Nova,nasılsın?"

"İyiyim ya sen?" şu aptal sohbetleri sevmiyordum.

"İyiyim,sorun neydi?"diye sordu.

"Ya şey ben Gryffindordan Peter diye birini arıyordum da.O kim biliyor musun?"

"Ah evet.Dördüncü sınıfın öğrencilerindendir.Muhtemelen onu görmüşsündür.Uzun siyah saçlı uzun boylu ve yanında sürekli iki tane sarışın çocuk var."

Evet hatırladım.Onu birçok kez koridorlarda görmüştüm.Gayet sosyal biriydi.Tamamdır onu avlamam kolay olacaktı.

"Pekala,teşekkür ederim."dedim sevecen bir şekilde ve oradan ayrılarak doğrudan ortak salona gittim.

Ortak salona indiğimde etrafa bakındım.Onu Gryffindor masasında gördüm.Slytherin masasının bir köşesine oturup onu izlemeye başladım.

Yaklaşık on beş dakika sonra arkadaşları ile masadan kalkıyorduki ben ondan önce davrandım.Hemen ayağa kalkıp masadan bir bardak çikolatalı süt aldım.Hemen çıkış kapasına koştum ve onu orada beklemeye başladım.

Yaklaşık iki dakika sonra kapıdan çıktı hızlıca koşarak ona çarptım ve elimdeki içecek de onun üstüne döküldü.

"Merlin,çok özür dilerim."dedim mahçup bir ifadeyle.

"Ah,sorun değil Nova.Novaydı değil mi?"

"Evet evet.Senin de Peter olmalı."Kafasını olumlu anlamda salladı.

"Ya ben gerçekten çok özür dilerim.Bunun için daha iyi bir özür dilemek istiyorum.Yarın beraber kaymak birası içmeye gidelim mi?"dedim sevimli görünmeye çalışarak.

"Ah,şey..."dedi.Yanındaki arkadaşları "gitmelisin Peter,şuan karşında Hogwarts'ın en güzel kızı duruyor" diyip onu destekliyorlardı.

"Pekala o zaman.Yarın görüşürüz Nova."

"Görüşürüz."Ona sevimli bir şekilde el salladım.

Bu görevde burada bitmiştir.Herşeyi ayarlamıştım sadece yarın kalmıştı.Bunu haber vermek için Riddleyi bulmaya ortak salona ilerledim.

Ortak salona girdiğimde Riddle direkt gözüme çarpmıştı.Yanında Draco vardı ve sanki önemli birşeyler konuşuyorlardı.Hemen yanlarına gittim.

"Riddle senle konuşmam gerekiyor,benimle gelebilir misin?"dedim.

"Tabii Nova."

Beraber hızlı adımlarla boş bir koridora gittik.

"Plan tamamdır.Peter'i halletim.Yarın beraber kaymak birası içeceğiz o sırada ondan alacağım.Muhtemelen o anahtarı her zaman üstünde taşıyor.Yarın bu işi halledeceğim."

"Sana güvenmekle hata yapmamışım Nova.Her zamanki gibi harikasın."dedi.Böyle söylemesi kalbimin atışlarını hızlandırmıştı.

"Herneyse ondan anahtarı nasıl alacaksın peki?"

"Onu öperek tabiki de,olmazsa dediğin gibi daha da ileriye gideceğim."böyle söylemek hoşuma gitmiyordu ama öyleydi.

Riddle önümdeki saçlarımı kulağımın arkasına koydu ve bana doğru yaklaşık dudaklarıma bir öpücük bıraktı.

"Sana inanıyorum."diyip göz kırparak yanımdan uzaklaştı.

Onun tarafından kullanılıyormuydum bilmiyordum.Bu Tom Riddleydi nasıl severdi bilmiyorum.Ama benim kesin ona karşı hislerim vardı.Yoksa kalbim böyle atmazdı.Herneyse şuan konum bu değildi daha da önemli işlerim vardı.Derslerden sonra yarın için hazırlanmam gerekiyordu.

Bölüm Sonu

Tom Riddle İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin