-12

1.7K 62 42
                                    


"Seni arzuluyorum"

Utanarak gözlerinin içine baktım,benden bunu duymayı beklemiyormuş gibiydi.Yersiz bir zamanda söylemiştim galiba.

Bir şey demedi beni kendine doğru yaklaştırdı.Onun dudaklarına uzandım,onu daha önce hiç öpmemişim gibi öptüm derinden ve hissederek.O da bana aynı şekilde karşılık veriyordu.Beni derin bir şekilde öpüyordu daha önce hiç öpmemiş gibi..

Elleri belimi sarmaladı,kendimi ona daha çok bastırdım,onu kendimde daha çok hissetmek istiyordum.Nefes almak için birbirimizden ayrıldığımızda onun o güzel yeşil gözlerine baktım,onun bana bakan gözleri,bana cennetteymiş gibi hissettiriyordu.Ona doğru tekrar eğildiğim de ilk önce o beni öptü,o güzel ince uzun elleri belimden boynuma tırmandı.

Elleri tişörtümün uçlarına gittiğinde ondan ayrılıp tişörtümü çıkardım ve tekrardan ona doğru eğildim ve dudaklarımızı kenetledim.Elleri çıplak sırtımda dolaşıyordu,göğüslerim onun bedenine dokunuyordu.Uzun zamandır onunla böyle bir an yaşamamıştım bu yüzden vücudum ona çabucak yenildi.

"Seni seviyorum."diye mırıldandı boynuma doğru.Bu benim titrek bir nefes almamı sağlamıştı.Bir şey demedim sadece o yeşil gözlerine bakarak gülümsedim.Tekrar öpüşmeye başladığımızda ellerim onun altına doğru gitmeye başladı ama o elimi durdurdu.

"Fazlasıyla hızlısın,henüz değil."dedi gülümseyerek.Bu söylediğine utanmıştım ama belli etmemeye çalışarak "Seni fazlasıyla istediğim için."dedim.

Bu sefer yüzümü ellerinin arasına aldı ve sertçe öpmeye başladı.Beni öperken üzerime doğru çıktı.Ağırlığını bana vermek istemiyor gibiydi ama ben tırnaklarımı ona saplarcasına batırdığım için bu direnişi pekte uzun sürmedi.

"Hep acelecisin Nova."dedi kulağıma fısıldayarak ve altımdakini çıkardı.Dudakları ezbere bildiği bedenimde gezmeye başladı.Vücudumun her bir santiminin tadını çıkararak öpüyordu.Hafifçe inlediğimde tamamen tahrik olmuştum.Bedenimdeki her bir parça onu istiyordu,bedenimin kontrolünün onda olmasını istiyordum.

Soluk soluğa kalmıştım.Bana nasıl dokunacağını biliyordu.

Dudakları boynuma geldi ve dudaklarını boynumda gezdirdi,bunu ne kadar sevdiğimi iyi biliyordu.

"Tom,"dedim dudakları boynumdayken o güzel yeşil gözlerini benim gözlerime kitledi "Bir daha söyle,bitanem."

Derin bir nefes aldım.

Eli,sadece baş parmağının ucuyla bacaklarımın arasına doğru kaymaya başladı.Sonra duraksadı,

"Bende yok."

Siktir,olmayacak zamanı mıydı şimdi?Yaslandığım yerden doğruldum ve onun o güzel yüzüne baktım.

"Seni öpmek istiyorum."dedim.Bana yanaştı birbirimizin nefeslerini içimize çekiyorduk.Bu sefer dudaklarını nazikçe benim dudaklarıma bastırdı.Dudaklarımızı ayırdığında "Her zaman benimsin."dedi.Kimi ikna ettiğini bilmiyordum."Bu sonsuza kadar da böyle olacak,"dedi ve yüzümü tekrardan ellerinin arasına aldı "Bu dünyanın üzerinden ikimiz geçeceğiz."

Bunun sonuçlarının ne olacağını biliyordum ama onu istiyordum hemde tüm benliğimle.Onu tanıdığımdan beri istiyordum onun her zerresi benim olsun istiyordum aynı şekilde benim her zerremin onun olmasını istiyordum.Ona sahip olmak,şimdi ki gibi bedeninin her zerresini hissetmek istiyordum.

Yatağa yattığımızda o benim üzerimde masum bir çocuk gibi yatıyordu.Onun bu hallerini yalnızca benim bilmem kendimi özel hissettiriyordu.Onun hakkında kimsenin bilmediği şeyleri bilmek,saçlarına dokunmak,onu hissetmek ve en önemlisi onun beni sevmesi.

Sevişmeyi o öğretmişti bana ve bunun gibi birçok şeyi bana o öğretmişti,çoğu şeyin ilkini onunla yaşamıştım.Bazen birlikte ilklerimizi yaşadık,birbirimizin gözlerinde pes ettik ve sadece biz birbirimizi onarabildik.

O masum bir şekilde göğüsümde yatarken sabaha kadar onu izledim.Yarın veya ileride neler olabileceğini hiçbirimiz bilemezdik,bu yüzden önemli anları değerlendirmeliydik benim şuan yaptığım gibi kimbilir belki yarın iki yabancı olacaktık birbirimize karşı.

-----

Vote ve yorum atmayı unutmayın,sevgiyle kalın <3

Tom Riddle İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin