-5

2.4K 103 101
                                    

Sabah uyandığımda heyecanlıydım.Hemen kalkıp dolabımdan kıyafet baktım.

Siyah bir crop ile siyah bir etek seçtim.Herneyse zaten yavşağın teki gibi duruyordu.Aptal libidosu yüksek erkekler,cidden anlamıyordum.

Bir çırpıda üstümü giydim ve saçımı tarayarak Slytherin ortak salonuna indim.Ortak salonda Riddle ve tayfası vardı.

"Günaydın arkadaşlar."

"Günaydın Nova." dediler hep bir ağızdan.

"Nova,bugün işini bitirdikten sonra beni bul.Seninle konuşmam gereken önemli bir konu var." dedi Riddle.

"Pekala."

Onlara görüşürüz diyerek ortak salondan ayrıldım ve Peter ile buluşmak için sözleştiğim koridora gittim.Gittiğimde oradaydı.

"Günaydın Peter."

"Günaydın Nova."

Haline bakarsak gayet heyecanlı görünüyordu.Muhtemelen eli ayağına dolaşacaktı.

"Herneyse gidelim mi?"dedim.

"Tabii."

---

Beraber bir masaya oturmuş kaymak biralarımızı yudumluyorduk.

"Ve ona çarparak yere düşürdüm."dedi heyecanla.

"Haha,cidden komikmiş.Ama bizim Slytherinlilere çok böyle davranma her am seni köşeye sıkıştırıp dövebilirler."dedim.

Yani cidden Draco'nun çantasına fare koyarak onu korkutmaları komikti.Zaten Draco da bunu hak etmişti sürekli onlarla dalga geçiyordu.

"Biraz dışarıda da takılalım mı?"dedim.Çünkü onu burada öpemezdim.

"Tabii olur."

Beraber dışarı çıktık ve ara sokaklar da dolaşmaya başladık.

Bir ara sokağa daha girdiğimizde onu duvara yasladım.

"Bence biraz yaramazlık yapabiliriz."dedim göz kırparak.

Evet düşündüğüm gibi eli ayağına dolaşmıştı.Kesinlikle ondan aldığımı hissetmeyecekti.

"Şey ım-"

Cümlesini tamamlayamadan dudaklarına yapıştım.Daha fazla oyalanamazdım.

Birkaç saniye sonra o da bana karşılık vermeye başlamıştı.Hafifçe belimden tuttu bende elimi çaktırmadan cübbesinin cebine soktum.Evet!Bulmuştum anahtar oradaydı.Ama birden çok anahtar vardı.Umarım içlerinden biri olurdu.

Aldığım anahtarları çaktırmadan kendi cebime attım.Anahtarı cebime koyunca ondan geriye çekildim.Cebimden asamı çıkardım.

"Obliviate"

Aklından onu öptüğüm kısmı sildim.Aslında Obliviate yapmak riskli bir büyüydü ama Riddle bana öğretmekte yardımcı olmuştu.Ona bu konuda minnettardım.

Aklından yaşadıklarımızı sildim.Görev başarıyla tamamlandı.

"Hogwarts'a geri dönelim mi?"diye sordum.

"Olur."

Beraber Hogwarts'a geri döndük.Ona veda ederek Riddleyi bulmak için Slytherin ortak salonuna gittim.

Ortalarda görünmüyordu.O sırada Dracoyu gördüm Pansy ile konuşuyordu.

"Merhaba Draco,Riddleyi gördün mü?"

"Ah,muhtemelen odasında."

"Oda numarası ney,?"

"23 idi galiba."

"Peki,teşekkürler."

Aceleyle erkekler yatakhane bölümüne gittim.Odasını kolaylıkla buldum ve hemen kapıyı tıklattım.

Kapıyı anında açtı.Beni görünce şaşırmıştı.

"Ah,sen miydin Nova.İçeri gel."O böyle söyleyince hemen içeriye girdim.

Odasına ilk defa giriyordum.Gayet düzenliydi.Benim odamdan bile temizdi.Hayatımda gördüğüm en temiz erkek olabilirdi.

"Odan temiz ve güzelmiş."dedim etrafı incelemeye devam ederken.

"Herneyse,anahatarları aldın mı?"Düşüncemi umursamaması beni kırmıştı.

"Aldım."Anahtarları cebimden çıkarıp ona doğru uzattım.

"Aferin,dediğim gibi her zamanki gibi harikasın."Lütfen bana böyle söylemeyi keser misin?Kalp atışlarımı kontrol edemiyorum!

Dediğine hafifçe başımı salladım.Anahtarları masasına bıraktı ve yanıma doğru geldi.

"Bu gece kütüphaneye beraber gidelim mi?"dedi kurnazca bakarak."Belki biraz kaçamak da yapabiliriz."

Dedikleri yüzümü kızartmıştı.Tabikide dediğini kabul edecektim.Kabul edeceğimi bile bile bana sormuştu.Belki bir başkası bunu deseydi o kişiye tokatı basar oradan ayrılırdım.Ama şuan bana bunu diyen kişi Tom Riddleydi ve bende muhtemelen ona aşıktım.Aşık olmasam Riddle olmasını umursamayarak tokatı atar ve ordan ayrılırdım ama aşk işte ne yapasın.

"Pekala."

"Tamam o zaman Nova.Gece saat birde Slytherin Ortak salonunda buluşalım."

Bölüm Sonu.

Normalde erkekler yatakhanesine çıkmak yasak ama yani bu bir fic o yüzden hikaye akışının ilerlemesi için ben bunu değiştirdim.Herneyse sonraki bölümde görüşürüz ♡.

Tom Riddle İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin