5.

325 26 0
                                    




Louis

Ma nem kellett bemennünk a lemezcéghez  Zaynnel, így csak a hotelből intéztük ma a papír munkákat. Niall sokáig a nyakamon volt...értem én,hogy a barátnőm öccse, de nagyon elegem van már belőle. Ezért elküldtem őt,hogy segítsen Lukenak lent a konyhán. 15 perccel később viszont, mikor mentem Zaynhez, ő jött velem szembe a folyosón.

-Hát neked nem Luknál kéne segítened lent?-szóltam a szőkének.

-De de éppen oda tartok újra, mert szegény Harryt fellöktem és eltört egy csomó üvegpohár....-mondta a végét kicsit elhalkulva-Úgyhogy felhoztam. Zaynnel megbeszéltük de mondta,hogy Harry még maradjon. Szóval ott hagytam őket.-fejezte be mondandóját.

-Értem... na menj.-válaszoltam szűkszavúan mire elindult a lift irányába.

Én pedig folytattam az utamat Z irodája felé.

Amúgy nem értem miért hozzá vitte, mért nem hozzám...már nem mintha baj lenne csak nem tudom...jobban örültem volna, ha nekem szólnak. Ilyen gondolatokkal értem az ajtóhoz és nyitottam be, viszont azonnal meg is álltam. Zayn kicsit TÚL közel állt a fiatal sráchoz, akinek az állát fogta. Az meg csak elpirulva bámult rá...na remek.Ekkor azonban mind a ketten rám kapták tekintetüket, mire Zayn egy lépést hátrált, majd megköszörülte a torkát és megigazította ingének gallérját, a göndör pedig cipője orrát kezdte el bámulni.

-Bocs, hogy zavarok.-mondtam talán kicsit szarkasztikusan.

-Dehogy zavarsz...gyere csak Harry már úgy is menni készült.-mondta fekete hajú barátom, majd leült íróasztala mögé.

A göndör ekkor megindult felém, míg én még mindig az ajtóban álltam.Mikor ide ért hozzám félve nézett fel szemeimbe, majd újra elpirult. Erre én nem mondtam semmit, csak arrébb léptem és kiengedtem, majd becsuktam mögötte az ajtót.

-Zayn ezt most nem mondod komolyan...-fordultam felé kicsit ingerülten.

-Nem értem miről beszélsz.-válaszolta teljesen nyugodt, ártatlan hangon.

-Még egy napja sincs itt szegény kis srác...te meg rögtön ráhajtasz...-förmedtem rá,mire végre rám kapta tekintetét.

-Most miért vagy úgy kiakadva tudod, hogy milyen vagyok...eddig valahogy sosem zavart ennyire!-kezdte el egyre hangosabban, a végére már szinte kiabálva mondani nekem a fekete hajú.-Most mi történt, hogy hirtelen ennyire kiakadsz és elkezdesz lecseszni és kiosztani.....mert tudod, hogy ezt nem tűröm.-folytatta mondandóját.

-Ahogy tudod, hogy én sem- néztem rá vissza gyilkos tekintettel. Nincsen semmi bajom, egyszerűen csak nem tetszik, hogy ilyen látványosan rámászol, és szegény teljesen zavarba jön miattad...-mondtam neki már én is kiabálva.

-Oooooh hát persze...na mi van féltékeny vagy, vagy mi?-kezdett el mosolyogni gúnyosan.

-Te tiszta hülye vagy...én csak nem akarom, hogy megrontsd őt.-mondtam neki teljesen őszintén.

-Mióta fontos neked??? Fél napja sem ismered.-köpte nekem a szavakat,mire felment bennem a pumpa, bár én sem tudtam megmagyarázni miért.

-Ahogy te se basszus már Zayn..! Amúgy meg a bátyja mikor azt mondta vigyázz rá, nem hiszem hogy erre gondolt!!!-kiáltottam rá, majd beállt köztünk a csend. Odalépkedtem asztalához, leraktam pár papírt, majd idegesen mentem vissza a saját irodámba.

Harry

Miután megtörtént ez az elég kínos szituáció...kavargó gondolatokkal siettem vissza a konyhára.Összeszedtem a széttört üveg darabokat, majd Niall segítségével felvittem a maradék poharat.Közben összebarátkoztam a szöszivel, sokat beszélgettünk és nevettünk, már most biztos vagyok benne, hogy mi nagyon jóban leszünk.

Mondták nekem, hogy ma nem kell maradnom az esti műszakra, ami a vacsora felszolgálást jelenti, így szóltam Liamnek, aki sietett értem, majd együtt autóztunk haza.Elmeséltem neki, hogy milyen jó napom volt és mindent, a furcsa jeleneten kívül, ami a főnökeimmel volt...

Miután hazaértünk megvacsoráztunk közösen, majd elmentem fürdeni és a pizsamámban ami egy boxer volt, ágyba bújtam. Viszont nem bírtam elaludni. Csak forgolódtam és a plafont néztem.

Ah nem tudom mi van velem....Mr. Malik valahogy nagyon zavarba tud hozni, de nem tudom, szeretnék-e tőle többet....mondjuk nagyon helyes, de valahogy még sem olyan jó érzés a közelében lenni...JESSZUSOM HARRY, mik ezek a gondolatok.

Na jó tényleg aludnom kéne...de amúgy ami még fura volt az Mr. Tomlinson... hmmm nem tudom elég idegesnek látszott, vagyis olyan érdekesen nézett rám a szép kék szemeivel amik sokkal könnyebben rabul ejtenek mint bárki másé...NA JÓ. Most már elég, ő is a főnököm...Remek. Ki olyan béna, hogy már az első nap ilyenek történnek vele. Hagyjuk is, most már tényleg alszom...kíváncsi leszek mi lesz holnap...

GIVE ME (a man tonight)Larry;Ziam ffTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang