10.

273 26 2
                                    

Harry

Màr két hét el telt mióta a bátyám rögtön másnap elfogadta az állást.Azóta reggelente már nem csak kitesz a kocsiból, hanem már a portáig kísér. Onnan én mindig le a konyhára, ő meg fel az irodákhoz megy. Most viszont már rég otthon van, én meg itt a bárpultban szenvedek, mint esti műszakos. Ide lettem beosztva.

-Szia Harry, én is haza mentem.Majd kapcsold le a lámpákat, tudod ha az összes vendég felment.-köszönt el a nyávogó hangú Rosa.

-Rendben, szia.-intettem csak lazán utána.Ah basszus már éjfél, ami azt jelenti, hogy buszozhatok, mert Li ilyenkor már tutira nem jön értem.

Ezen gondolkozva sóhajtottam nagyot és az órát lesve törölgettem tovább a poharakat, majd néztem ahogy az utolsó szerelmes pár is kisétál.Már csak egy hátsó boxban ég a lámpa. Na jó még várok pár percet, aztán oda megyek...

Ahhh nem tudom ki lehet ott, de igazán felhúzhatná a seggét a saját szobájába mert nagyon fáradt vagyok.

Louis

Már két hete egyre magányosabban érzem magam.Sok ember vesz körül mégis így érzem. A "kapcsolatomat"Eleanorral már rég megszakítottam volna,ha nincs egy újabb fura cikk Zaynről, és az életviteléről . Ameddig én itt vagyok, és fel tudom mutatni a befolyásos apával rendelkező "barátnőm" , addig minden rendben.Viszont ha az én szakításomról is írnának, annak csúnya vége lenne. Ezért aztán marad minden, ahogy van. Most is mint mindig, mikor El a hotelben alszik(kb. 3hetente egyszer)én elmenekülök a szobából, és igyekszem a lehető legkésőbb bemenni hozzá(mikor már alszik).

Lehet úgy tűnhet, hogy én kihasználom, de ez akkor viszont fordítva is megtörténik.

Ma este is ilyen gondolatokkal, és egy üveg vodkával ülök itt a legeldugottabb helyen. Ahol nagyon remélem senki nem zavarja meg elmélkedéseimet.Ám ekkor lépteket hallok közeledni.Na remek kellett nekem elszólni magam.Viszont amint ide ér meg is torpan az illető.

-Ah Harry... hát te még itt vagy?-teszem fel neki az amúgy teljesen egyértelmű kérdést.

-Oh bocsánat, nem akartam megzavarni.-nézett rám meglepetten.

-Talán valaki másra számítottál?-fordultam felé mostmár teljesen.Jó igaz nagyon ritkán vagyok itt, pláne ilyen későn.

-Nem...nem sajnálom. Tényleg nem akartam sürgetni, csak már elég késő van.-mondta és félve várta a válaszom.

-Semmi baj csillag szemű, de egyet tisztázzunk- álltam fel és léptem hozzá közelebb-Ez az én hotelem. Addig ülök itt ameddig akarok. Na meg persze azt csinálok amit akarok. Remélem világos.-mondtam neki lassan és tagoltan.Amíg ő csak lesütött szemmel hallgatott.

Harry

Ahogy ott állt tőlem pár centire, éreztem a tömény pia szagot ami belőle jött. Pfhu nagyon sokat ivott, biztos valami nagy baja lehet, mert eddig ilyenre nem volt példa. Nem mondtam neki erre semmit, csak vártam, hogy mi lesz.

-Hozz magadnak egy poharat.-utasított. Mire meglepetten néztem enyhén fel rá.

-Megtisztelő de nem lehet... nekem még el kell pakolnom és le kell törölnöm az asztalokat.-próbáltam kimagyarázni magam, ami úgy látszik elég jól sikerült.

-Jojo, akkor azt addig itt megvárom, és ha kész vagy utána gyere vissza.-felelte majd visszahuppant, és az így is már csak félig teli vodkás poharába töltött még.Én csak bólintottam és mentem a dolgomra.

Elmostam az utolsó pár korsót, végig súroltam a pultot és az asztalokat, majd a zenét és a lámpák nagy részét is kihúztam.Most kicsit félve lépkedek vissza a leghátsó asztalhoz. Ahol a változás annyi,hogy az üvegek üresek és Mr. Tomlinson nyakán már meglazítva lóg a nyakkendő és ingjének legfelső két gombja is ki van nyitva, így rá látásom nyílt a mellkasán elterülő tetoválás tetejére. Egy két másodpercig csak bambulva nézem és próbálom befogadni a látványt(hihetetlen szexi).

Ám hamar észhez térek mikor arcára nézek. Haja kócosabb az átlagosnál és csak az üres poharat nézi, amit ujjával lökdös.

-Fel tud menni a szobájába?-kérdezem halkan, mire lassan rám emeli tekintetét.

-Segítenél szépségem?-mondja, az italtól elhomályosult szemekkel.

GIVE ME (a man tonight)Larry;Ziam ffTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon