18.

229 22 0
                                    

Louis

Már két napja minden este Harry hozza fel a vacsorámat és nem bírok magammal. Eldöntöttem, hogy inkább mégis közel maradok , mert ha szomorúnak látom az rosszabb.

Ma utazott el Eleanor a párizsi divathétre, ezért most egy hétig nem lesz a hotel közelében sem. Zayn egy esti partyra hivatalos és Niall is vele tart. Így csak az enyém a felső szint éjszakára.

Éppen a munkámba mélyedek, amikor kopogásra leszek figyelmes. Sejtem ki az és ez rögtön mosolyt csal az arcomra.

-Gyere!-kiáltom és már meg is látom a göndör fürtöket az ajtóban.

-Szép estét!- mosolyog rám a zöld szemű.

-Neked is Hazza...-mondom és végignézek rajta-...észre se vettem, hogy már ilyen késő van.- nézek az órára amikor leteszi elém a tálcát.- Meddig leszel ma bent? - kérdezem és ő elpirulva néz rám.

-Igazából most készültem hazamenni-Feleli félénken, amitől teljesen megőrülök. Az asztalom előtt áll a kezeivel babrálva és figyelemmel követi, amíg én lehúzom a vodkám utolsó kortyait. Lassan állok fel és kerülöm meg az asztalt, majd mellélépek és egy tincset elsöprök az arcából. Ő földre szegezett szemekkel, szaggatottan veszi a levegőt és ezzel még jobban megőrjít.

Harry

Érzem, hogy a lábaim egyre gyengébbek, hogy ilyen közel kerül hozzám. Mindig ez van, és ezért utálom magam. Viszont nem bírok neki ellenállni.

Árad belőle az alkohol szag, és bár látom az üres üvegeket az asztalán, mégis hagyom neki, hogy végigcsókolgasson a fülem tövéig. Hirtelen lök az asztalhoz, és mögém állva nekem tolja magát odalent.

- Szerintem maradnod kéne...-morogja a fülembe és ahogy a nyakamra szuszog teljesen elalélok. A következő pillanatban kezemnél fogva kezd el kifelé húzni. Végig rángat a folyosón, egészen a saját szobájáig és kivágja előttem az ajtót.-...gyerünk szépségem.

Louis

Amint kulcsra zárom az ajtót a falnak passzírozom. Ő csak visszafolytott hangon nyöszörgött, amit egy ideig tűrtem, de aztán muszáj volt több hangot kicsikarni belőle.

-Vetkőzz le! Mondom neki, mire ő nagy szemekkel pislog rám.

-Tessék?- remeg meg a hangja.

-Jól hallottad babám, vetkőzz le és feküdj az ágyra!

-De én.....- mondaná, viszont gyorsan elhallgat, ahogy megragadom pólóját és az ágy felé tolom.

-Ne akarj felidegesíteni Hazza.-ő csak lesüti szemeit és elkezdi felhúzni pólóját. Ahogy végre megszabadul tőle, elém tárul gyönyörű felsőteste.

Harry

Érzem magamon az égető szemeit. Egy nagy levegőt vesz és a gatyám szegélyénél fogva ránt oda magához. Eszeveszett tempóban kezdi el falni a számat, ami nagyon jól esik, viszont a többi mind megijeszt.

-Régóta várok a feszes kis fenekedre Hazzus, és ez már teljesen megbolondít!-mondja lihegve, ahogyan elszakad tőlem és hirtelen az ágyra lök.

Visszafojtott levegővel figyelem, ahogyan kigombolja ingjét, és ledobja az ágy mellé. Végre szabadon látom a tetoválásait és be kell, hogy valljam, iszonyatosan szexi. Lassan felém hajol és miközben végig a szemeimbe néz elkezdi kicsatolni az övemet majd lehúzza rólam a nadrágot így már csak egy boxerben fekszem előtte . Eszméletlenül izgulok és félek egyszerre. Én még sose voltam senkivel. Az ágy végében állva tolja le magáról az utolsó ruha darabokat, és mostmár a teljesen meztelen testén nézhetek végig.

-Na mi van Harry baby... tetszik amit látsz? -kérdezi kaján vigyorral, mire én csak elpirulva bólintok.

Felém mászik és én kezdek kicsit pánikolni, hogy most tényleg megtörténik. Ezen az sem segít hogy még mindig látom a szemeiben az alkohol csillogását. Valószínűleg észre vette, hogy valami nem oké mert az eddigi heves mozdulatai helyett, most gyengéden simít az arcomra.

-Baj van?-kérdezi halkan.

-Én még soha...-suttogom felé a szavakat.

-Ez lenne az első?-kérdezi, mire bólintok egyet. -Nem kell félned nagyon fogok rád vigyázni, csak bízz bennem.  Nem kell mindent ma este csinálnunk, azt akarom hogy élvezd, jó?- mondja miközben végig simogatja az arcom, ezzel teljesen megnyugtat és látom rajta, hogy magához tért.

Louis

Nem tudtam, hogy ő még sosem volt senkivel. Ez azonnal kijózanított és teljesen máshogy állok már ehhez az estéhez vele. Amilyen extra dolgokat terveztem azt hiszem most ki kell hagynunk. Adok neki még egy lágy csókot, majd elkezdem végig csókolgatni a mellkasát egészen a v vonaláig. Ujjaimat az alsójába akasztom és végül azt is lehúzom róla. Végre teljesen elém tárul a gyönyörű teste.

Egyszerűen tökéletes. Baba puha hosszú combjait szét nyitom és elkezdem belül puszilgatni egyre beljebb, míg végül végig nyalok a farkán. Nagyokat sóhajtozik majd mikor egész hosszát a számba emelem, kiszakad belőle egy nyögés. Lassan szopni kezdem amíg a hangja ütemes nem lesz. Egy pillanatra elszakadok tőle, hogy benyálazzam ujjaim, majd folytatom tevékenységem és az egyik ujjammal a bejáratánál kezdek körözni. Mikor már érzem, hogy el lazult, lassan elkezdem középső ujjam betolni, egy pillanatra megfeszül de amint másik kezemmel végig simítok combján újra elengedi magát. Én már keményen állok az erotikus hangoktól amiket kiad. Így elszakadok tőle a számmal és azonnal felé helyezkedem. Össze fogom farkainkat és verni kezdem. Mindketten nagyokat nyögünk és én a nyakába hajolva kezdem el szívni bőrét. Hihetetlenül izgató az egész lénye. Egyre csak gyorsítok a kezemen mire ő is egyre hangosabb lesz. Látom rajta, hogy már közel van. Gyönyörű arca eltorzult és nagyot nyögve, a hátamba karmolva élvez közénk. Nekem se kell több, azonnal követem én is. Az orgazmusunk után, azonnal mellé dőlök és csak hallgatom ahogy rendeződik légzése az enyémmel együtt. Nyújtok neki egy zsepit, hogy letörölhesse magát, majd a mellkasomra húzom.

——————————————-
Sziasztok!
Sajnálom, hogy nem hoztam a megígért részeket. Viszont mostmár ténylegesen igyekszem pótolni.
Remélem a folytatás is tetszeni fog és tudlak kárpótolni titeket💕💕 

-

GIVE ME (a man tonight)Larry;Ziam ffWhere stories live. Discover now