Louis
Elakadt a szavam is attól, ahogy El beszélt az asztalnál...a kis srácot utána nem is láttuk egész este.Mondjuk megértem, hogy miért...Muszáj vele beszélnem. Ezért is indultam a keresésére még most este, hátha még nem ment haza.Mikor a portához értem, pont akkor igyekezett kifelé, de az utolsó pillanatban még el tudtam kapni a karját. Ijedten fordult felém a Göndör és nézett enyhén fel rám csillogó zöld szemeivel.Igaz nem vagyok valami magas, de ő még alacsonyabb nálam.Bár le merem fogadni ez nem sokáig lesz így.
-Bocsánat Harry nem akartalak megijeszteni, csak még ma este beszélni akartam veled...-erre még értetlenebb arcot vágott, így inkább folytattam-...Igazából bocsánatot akarok kérni Eleanor megjegyzése miatt.-egy ideig csak szótlanul nézett rám, majd elmosolyodott, amit nem tudtam hova tenni, de teljesen elvette az eszem ahogy ott állt velem szemben.
-Semmi baj...Felejtsük el, csak nem szeretném ha bárki így beszélne rólam, úgy hogy semmi alapja.-mondta kedves lágy hangon.
-Persze...megértem.-válaszoltam neki csak ennyit,mert őszintén nem tudom mit kellett volna erre mondanom,mivel jogosan akadhatott volna ki teljesen.
-Hát akkor én most megyek is...-mondta és nézett ártatlanul rám...Basszus olyan mint egy kölyök kutya.- Viszlát Mr.Tomlinson!-Köszönt el végül és elpirulva sietett el, a válaszomat meg se várva.Jesszusom a hideg is kiráz mikor így magázva szól hozzám...mondjuk ez nem baj, tudja csak hogy én vagyok a főnöke.A FŐNÖKE vagy Louis az isten szerelmére, nem gondolkozhatsz ilyeneken, meg hát ott van Eleanor...egyértelműen nem vagy homár...hagyjuk is, inkább megyek veszek egy forró fürdőt.
Zayn
Miután Eleanor így beszélt az asztalnál, nagyon felhúztam magam, elég gyorsan megettem az ételt amit már Rosa hozott ki nekünk és ott hagytam őket a vacsora felénél.Inkább kimentem rágyújtani.Mikor már az épület parkolója mellett álltam és pont sikerült a széltől nehézkesen meggyújtani a cigim,abban a pillanatban láttam meg egy ismerős kocsit.Amint leparkolt elindultam felé.
-Szép jó estét!-kiáltottam oda,az éppen kiszálló Liamnek.
-Neked is.-biccentett vissza mosolyogva ,majd neki dőlt a hátával a kocsinak.-Mondtam én reggel, hogy még biztos összefutunk.
-És milyen igazad lett.-léptem oda hozzá.
-Mint szinte mindig...-húzta pimasz mosolyra a száját.
-Mire én csak megforgattam szemeim és beleszívtam a cigimbe még egyet.-Milyen napod volt?Mert nekem valami borzalmas.-folytattam unott hangon.
-Hát nekem sem a legjobb, nagyon elfáradtam és alig várom,hogy hazaérve meleg vizet ereszthessek a hátamra.-mondta kicsit nyúzott hangon,de nekem be villant a kép, ahogy az izmos hátán gördülnek le a víz cseppek...miközben ezen elmélkedtem,csak bambultam rá.
-A barátnője biztos örömmel mossa majd meg a hátát...-szólaltam meg fél perc után.
-Oh, nekem nincs barátnőm-röhögött egyet kicsit elpirulva.
-Hát akkor ki fogja megmosni a hátad? -kérdeztem tőle egy ravasz mosollyal és léptem hozzá még közelebb.
-Azt még nem tudom..-húzta száját ő is szexi mosolyra,ami hihetetlen dögös volt.Majd elrugaszkodva az autótól, lépett ő is felém egyet, és így max 20 centi ha volt köztünk.
-Nekem lenne ötletem...-fújtam ki egy adag füstöt, mire a levegő már szinte szikrázott köztünk.
Liam
Megőrjít ez a pasi.Azokkal a szemekkel, ezzel a mély dörmögő hanggal, nem bírom tovább.Derekánál fogva kaptam el és fordítottam helyzetünkön, így a kocsinak préselve őt.Kezem a feje mellé támasztva.
-Na had halljam kire is gondol.-mondtam neki én is elmélyülő hangon.Erre be harapta az alsó ajkát és oldalra billentette a fejét.
-Nem jössz fel hozzám?-mondta és már éreztem számon lélegzetét,olyan közel voltunk.
-Jó lenne, de nem lehet...Harry.-mondtam mikor eszembe jutott miért is vagyok itt.Erre ő csak egy percig mélyen nézett szemembe,majd hirtelen kapta el kezével derekam és hajolt rá a számra.Egy pillanatig fel sem fogtam mi történik,de gyorsan kapcsoltam és tapadtam rá a ,mentol és cigi ízű ajkakra.Kezem még mindig a kocsiba kapaszkodott, de derekam az övéhez simult, és bár én voltam a magasabb olyan erővel tartott,hogy teljesen karjaiba ereszkedtem és hagytam, hogy csípőm markolássza izmos kezével.Pár perc után levegőért kapkodva szakadtam el tőle, mire az ő arcán egy ravasz mosoly terült el.
-Hát akkor majd máskor...-mondott csak ennyit, és indult el befelé.-Örültem Liam!-kiáltott vissza már a bejárattól, hátra se nézve.Pont mikor belépett, akkor jött ki vele szemben az öcsém full vörös fejjel.
Beszálltam a kocsiba és kis idő múlva ő is behuppant mellém.-Mi van veled?-fordultam felé,miután beindítottam az autót.
-Velem semmi, és veled?-nézett rám felhúzott szemöldökkel.-Olyan fura vagy...
Erre inkább nem válaszoltam.Így végül csendben ültünk egymás mellett hazáig.Az este további része úgy telt ahogy szokott, azzal a különbséggel, hogy nem bírtam kiverni a fejemből a csókját a fekete hajú démonnak...
YOU ARE READING
GIVE ME (a man tonight)Larry;Ziam ff
Fanfiction-Most álljunk le cica, amíg még le tudok, mert nem akarok olyat tenni, amit megbánnál.- morgom és őt újra kirázza a hideg. Utoljára még beleharapok a vállába egy nagyot, mire felszisszen, úgyhogy egy apró puszit is hagyok ott lezárásnak.... •Mi tör...