Uzun bir aradan sonra yine bennn
Nasılsınız? Nasıl gidiyor?
Umarım iyisinizdirAradan bir hafta geçmişti, aklımda tek şey ise hoseok un son söylediği sözlerdi. Ona fazla bağlanmıştım, bunu istemiyordum. Çünkü acı çekiyordum. Her yerde ona denk geliyordum NASIL BIR TESADÜF BU. Yavaş adımlarla hastamın ilaçlarını vermek için kapıya doğru yürüyordum. Kapıya vardığımda ise tam kapıyı açacakken o eşsiz sesin bana seslendiğini duymuştum. Kafamı sesin geldiği tarafa dondurduğumde bana doğru gelen hoseok fazla sinirli görünüyordu korkmaya başlamıştım..
"Nereye?"
"Hastamın ilaçlarını verecektim"
"Cinsiyeti"
"Er-"
"Siktir sen bisexsin doğru ya iki cinsiyette tehlike içeriyor"
"Anlamadım?"
"Boşver"
Hoseok gözleriyle beni baştan aşağı süzmüş ve bir elini duvara yaslayarak iyice bana yaklaşmıştı. Dudaklarıma fısıldayarak konuşması ne kadar çok beni benden alsada dayanmam lazım ona boyun eğmemem lazımdı.."Bir metreden fazla yaklaşmayacağını umuyorum yoksa kötü şeyler olacak"
Bu çocuk fazla sinirlerimle oynamaya başlamıştı. Bir gün önce seni umursamıyorum diyen çocuk şu anda besbelli beni kıskanıyor ve tehdit ediyordu. Daha ona karşı çıkabilecek güçte değildim bu yüzden tüm öfkemi içine atıp onaylarmışcasına kafamı aşağı yukarı sallamıştım. Benden onayını alınca dudağıma bir buse kondurup hızlıca gitmişti.
//////////////////////////////Yavaşça içeri girmiştim görüşmemiz üzerinden 3 saat geçmişti. İlaçlarını vermek için gelmiştim tabikide ÖZLEDİĞİMDEN DEĞIL!
"Hoseok ilaçlarını alman lazım"
Kızıl saçlı hiç birşey demeden bana doğru gelmeye başlamış ve kapıyı kapatıp kilitlemişti. Evet şimdi korkmaya başlamıştım.
"Bana daha yararlı gelebilecek bir ilacım var jimin"
"Nedir o?"
Içeri doğru yürümeye başlamış ve eliyle arkasından gel anlamında elini sallamıştı. Ne kadar korsamda onu takip etmeye başlamıştım."Göstermemi istermisin?"
Onaylarmışcasına kafamı sallamış ve ona daha yararlı geldiğini söylediği ilacını göstermesi için heyecanla bekliyorken beni yatağa itip üzerime çıkmasını beklemiyordum-Boynuma doğru eğilmiş ve öpmeye başlamıştı. Amacının ne olduğunu çok iyi anlamıştım onu yavaşça itmeye çalıştım fakat hiç bir şekilde yararı olmuyordu, bana daha çok yararlı gelen bir ilaç var derken sadece sevişmekten bahsediyormuş
AMA BEN İSTEMİYORUMşey tamam belki birazcık ama birazcık işte
"Hoseok istemiyorum lütfen"
Kızıl saçları yüzünü kapatırken ellerimle saçlarını arkaya atmış ve onu izlemeye başlamıştım.
Madem beni dinlemiyor bende aldığım zevke bakacaktım..
Fic hakkındaki düşünceleri alayımm