Jungkook mergea încet in spatele lui taehyung pentru a nu-l auzi .
"O uite se pune insfarsit pe o banca "
Spune jungkook in mintea sa .
Se duce mai aproape și se așează si el pe banca când vede ca taehyung nu e atent .-Buna tae...
-de ce ai venit ?
-ca sa imi cer scuze .
-ascult.
-uite sti pe mine niciodată nu mau interesat asa mult relațiile ori ce fata mi se părea draguta ma puneam cu ea în relație dar niciodată nu am simțit ceva intens,dar atunci cât stau aproape de tine și iti vad ochi strălucitori sau mai ales când iti vad zâmbetul simt ca ma topesc si simt cum inima mea more doar la o privire de a ta .-cu asta vrei sa te iert?
-nu am spus ca vreau sa ma ierti neapărat doar dacă ești dispus ....dar nu asta am vrut sa spun am vrut sa spun ca am acceptat provocarea lor doar pentru a rămâne polupar și a rămâne în acel grup ei nici nu știu ca suntem frati dar apoi mi am dat seama ca m am îndrăgostit nebunește de privirea ta și de zâmbetul tău minunat și de tot ce aparține de tine .Si mi am dat seama ca nu e nimic mai importatan decât sa fi fericit cu cine esti si mai mi am dat seama ca era greșit ceea ce făceam și le am spus ca nu mai vreau ...... cred ca sti partea asta ai auzit tot....
-da am auzit
-imi parea rau ca ai auzit toate alea ,și pentru ca nu trebuia sa facă acea provocare nu stiu de ce sunt asa obsedat sa ma placa oameni.
Imi pare rau .Si stiu ca nu am nici o șansă cu tine și plus ca suntem frati dar vreau sa fim prieteni.
Putem?-da... spune tae putin dezamăgit .....
Si jungkook il da o îmbrățișare il strângea asa tare pe tae zici ca era sfârșitul lumi.
-jungkook ma strâgi prea tare
-o scuze ,esti asa pufos si mirosi asa bine nu m am putut abține.
-e în regula ,si il mângâie pe cap pe jungkook.
Si îi da un zâmbet de al lui patrațos.