La primele ore taehyung nu a scris doar adormit pentru ca aseară nu prea a put
Sa doarmă din cauza gândurilor..
Jungkook la observat dar nu I-a spus nimic deoarece stia ca e nervos pe el...La prânz taehyung voia sa meargă spre cantină dar îl vazu pe jungkook si pe prieteni lui pe hol .
Taehyung pov:
părea ca se certau ,m am dat mai aproape sa aud ce spun.
-jungkook ce e cu tine de când ai devenit asa laș?
-cum adică laș?mi am dat seama ca nu e corect sa ranesti oameni asa , și nu îmi pasa dacă nu mai vorbiți cu mine ,îl plac foarte tare pe taehyung si nu vreau ca o provocare proasta sa strice tot ,nu mai fac asta și nici nu o sa mai stau cu voi."Oare despre ce e provocare vorbesc ,și stai ce jungkook ma place ahhhh ",spune taehyung in gândul sau.
-stai jungkook, de ce nu ai spus asta din prima, iti plac baieti?
-da și nu na interesează ce spuneți voi homofobilir
Jungkook incearca sa plece dar jin il prinde de mana
-stai jungkook noi nu am rade de tine esti prietenul nostru
-da șigur dar cum ați ras de taehyung, mai lăsați-mă.Jungkook se întoarce și da de taehyung care avea niște ochi mari, apoi fata lui taehyung se transforma în una furioasa .
-ce râdeai de mine cu prieteni tai? Ca îmi plac băieții? Deci știai dar ai tăcut și râdea de mine cu prieteni tăi ? Spune taehyung repede și vizibil foarte nervos .
-si de ce cred ca aceasta provocare are de aface cu mine? Cumva ti ai bătut joc de mine,crezi ca sunt chiar atât de prost crezi ca eu nu am sentimente doar pentru ca îmi plac baieti ? Ești un monstru .si am auzit și fraza in care ai spus ca ma placi dar esti prea rau, sti de la un timp chiara am crezut ca te ai schimbat dar tot un nesuferit ai rămas.
Si Taehyung pleacă nervos jungkook nu a încercat sa se ducă dupa el pentru ca stia ca nu are cum sa il împace.
Taehyung sa dus il clasa sa își ia ghiozdanul si a plecat ,nu putea sa meargă acasă pentru ca era prea devreme și a decis sa meargă în parc .
Jungkook la văzut dar nu stia ce sa facă dacă mergea dupa el poate devenea si mai nervos dar dacă nu mergea pierdea șansa să mai fie măcar prieten cu taehyung.
"Ahhh ce sa fac ,.... sti ce o sa risc o sa merg după el , și o sa ma țin dupa el da.... "