Ahh daca vede mesajele ale sunt mort o sa afle tot sau e prea prost sa isi de a seama ca sunt gay ...îsi spune Taehyung in gand...
POV Jungkook :
Îi iau telefonul lui Taehyung cu "atat de multe secrete" ,era într-o conversatie cu un baiat hoseok se pare ca îi da sfaturi in dragoste, da cine e asta doctor dragoste pfff.. am văzut si mesajul in care a spus că doar hoseok stie ca e gay ,nu i am crezut pe băieți dar asta mi a confirmat dar totusi nu mi se pare ciudat ....e in regula dar nu o sa le spun băieților inca mai vreau sa mai stau pe lângă Tae , adică ... sa fac provocarea daca afla băieți o sa rada de el si o sa îi spuna ca a fost doar o provocare si nu vreau ....
Îi dau telefonul inapoi si el se uita cu ochi mari la mine .
-Ce?
-ă...siiii c-c-ce ai vazut a-acolo?
-pai ce sa vad conversația ta cu doctor dragoste .si imi dau ochi peste cap.
- atat?
-ce trebuia sa mai vad ? iti zicea asta ca e in regula sa iti placa de Nu stiu cine si ca daca iti place cineva sa îi spui ca te ajuta sa iti faci curaj si nu mai stiu ce si multa vrajala .
-A bine....nu mai trebuia sa vezi nimic.Asta chiar e prost ,spune Taehyung incet.
-A si venisem defat sa iti spun ca nu te am iertat ca ai plecat înainte si nu mi ai mulțumit spune jungkook.
-ah bine scuze ca am plecat si îi mulțumesc mai adus întreg acasă mulțumit?
- Nu ,spune punaduse peste Taehyung
-Ăm...c-ce faci? spune Tae rusinat.
- Imi iau răsplata
-ce?
Si jungkook îi da un sărut cald si dulce lui Taehyung.
Taehyung face ochi mari și il da jos pe jungkook de pe el
-Daca stiam ca asta e pretul nu vedeam in viata mea cu tine ,SI NU MAI RADE....
-De ce?off spune jungkook si apoi rade isteric
Taehyung il împinge afara pe jungkook care inca dădea.Taehyung își face dus se schimba si apoi se duce la bucătărie pentru a mânca mâncare lăsată de mama lor pentru ca bucătarul si a luat conciedu si vine peste 3 zile.
Dar i se schimba starea de bine cand il vede pe știți voi cine.....