#capitolul doisprezece ✋💥👀

278 19 0
                                    

Dupa ce au ajuns Jungkook si Taehyung au mâncat sau schimbat iar apoi sau gândit sa se uite la un film.

Pe la jumătatea filmului Tae spune:
"Ya jungkook filmul asta e plictisitor"
-bine si ce ai vrea sa facem.
-nimic
-bine spune jungkook si stinge televizorul și se uita la taehyung, si acum ce facem stam și ne uitam unu la altul ?
-da spune taehyung si se face mai comod pe canapea,o sa stau și o sa ma uit la ochi tai sunt mult mai interesanti si frumosi .
Jungkook râse putin apoi se da mai aproape de taehyung si il privește si el intens în ochi cum face tae.

Fațele lor erau asa aproape jungkook daca mai statea acolo mult nu mai rezista .

"Wow" spuse Taehyung putin uimit
-ce e?
-ochi tai ...
-ce e cu ochi mei ?
-sunt.....frumosi.. spune tae încă uitanduse intens și uimit în ochi lui jungkook zici ca era drogat.

Jungkook nu stia ce sa spună doar ca el voia neapărat sa il sărute doar asta stia.

Jungkook il puse pe Taehyung peste el încă se uitau unu în ochi altuia la fel de intens.
Taehyung a început sa se uite acum la buzele lui jungkook si nu sa lasat pana nu le a gustat , se saruta de parca asta depindea de viata lor în timp ce se sărutau jungkook i a prins șolduri subțiri ale lui taehyung si a început sa il frece de el
Apoi taehyung o făcea fără ajutorul lui jungkook.
La un moment dat ai rămas fără aer si sau despartit din sărut și se uitat unu în ochi altuia amândoi erau excitați si stiua ca asta nu se termina doar la sărut.

Au început sa se sarute din nou în timp ce tae își încolăcit picioarele în jurul lui jungkook si jungkook la dus în dormitor încă sărutându-se.

POV:TAEHYUNG
Nu prea îmi dădeam seama ce făceam dar ma simțeam prea bine ca sa ma opresc .
Jungkook ma dus în dormitor încă sărutându-ma .
Ma pus în pat ma analizat putin apoi sa pus peste mine și a început sa imi suga parti ale gatului eu scatand gemete mici.
-Mmmh....j-jungk-kookki....
Apoi mi a dat tricoul jos si a început sa imi sarute bdomenul.
Apoi mi a dat si pantaloni jos si sa dezbrăcat si el rămânând amândoi doar în boxeri .
Sa pus lângă mine apoi ma pus peste el și a început sa îmi miste soldurile ca sa ma misc pe membrul lui ,încet încet apoi am început sa ma musc singur mai tare .
-ahhh...kooki..
-daddy pentru tine
-ahhh...daddy..
-imi place când iese din gura ta .

-spune-mi chiar vrei sa facem asta ,esti pregătit.
-acum ca tot am început sa o facem pana la capăt spuse Taehyung dându-și boxeri joi .

POV:AUTOR
jungkook îi da un zâmbet pervers apoi își da si el boxeri jos si se pune deasupra lui taehyung.
Taehyung nu îi putu lua ochi de la membrul lui jungkook era prea mare
"E prea mare cum va întra aia în mine , asta o sa doara" spune taehyung in gândul sau .
Jungkook îi mai da câteva saruturi pe corp pana ajunge jos ,ia niște lubrifiant pe degete poi îi baga unu apoi doua pana vede ca băiatul deja simte plăcere ,la auzul gemetele lui .

Îi bagase membrul în el și a stat puțin înainte sa se miște pentru al intreba pe baiat dacă se simte bine când a văzut ca băiatul scotea gemete de placere a început sa se miște.
-aahh ...
Amândoi scoteau doar gemete de placere și au continuat pana si au dat drumul amândoi.
-ahh...kooki ma apropi
-si eu baby ..
-ahhh...

~scuze nu prea ma pricep la asta și scuze si pentru greșelile gramaticale...🙃😗✋

~♡i Love My Brother ♡~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum