AUTOR
Tae era in camera sa ,cineva ciocanea la usa iar acesta spune sa intre ,o doamnă intra .
-kim Taehyung ai fost chemat de domnul director, noua ta familie a ajuns .
-da ,o sa vin imediat după ce imi iau lucrurile.
Acesta nu prea era entuziasmat stai deja cine erau ,era familia care era prietena cu părinți lui din facultate,Tae nu i-a cunoscut pe aceștia dar dupa spusele părinților lui inainte sa moara ,erau oameni buni ,aveau si un fiu de varsta cu el .
TAE
În sfârșit și-au amintit de mine dupa doua luni de stat in orfelinat .
Părinți mei au murit acum două luni ,intr-un accident de masina, nici nu au fost la înmormântare, si cum sunt minor trebuia sa merg la orfelinat abia astept sa fac 18 ani peste 4 luni ca sa scap de astia.*Tae merse jos in biroul directorului*
-Buna ziua,spuse Tae fără nici o expresie intrând.
-buna ziua intra te rog si i-a loc ,spuse Directorul orfrlinatului .
-acestia sunt familia jeon ,ei sunt noua ta familie
-Mda stiu...
-Fi mai respectuos domnule kim.
-Da, bine
-E in regula, spuse doamnă jeon , eu sunt prietena mamei si al tatălui tău din facultate ,ma numesc jeon Sooya si el este soțul meu jeon Sang - yoon si fiul meu jeon jungkook ,acum imi dau seama ca sunteti de aceași vârstă..
-da,..eu sunt kim Taehyung ma bucur sa va cunosc
- Eu nu prea...spuse jungkook
-stai linistit nici eu dar nu voiam sa fiu nesimțit, dar m am enervat cum sunteti voi asa buni prieteni cu părinți mei cand voi m ati lasat aici două luni și sa nu mai zic ca nici la înmormântare nu ati venit..
-imi pare rau scumpule doar ca nu am fost in țară si cand am aflat am venit cat am putut de repede ..spune Sooya
-Da am uitat ma voi sunteti oameni aia bogați și cu afaceri multe si treaba multa si nu aveti timp de alți doar de voi si de bani voștri da in fine acum nu mai contează....putem pleca o data deja m am săturat de locul asta .
*Ce interesant e băiatul ăsta * spune jungkook in gandul sau.